Games

Er komt nog 1 nintendo game aan.:D

Thursday, June 7
10:00am Day 4 Begins!
11:00am Tekken Tag Tournament 2
11:20am LEGO Batman 2
11:40am Persona 4 Arena
12:00pm DmC (Devil May Cry)
12:20pm Lost Planet 3
12:40pm Medal of Honor: Warfighter
1:00pm ZombiU
1:20pm Rayman Legends (Wii U)
2:00pm World of Warplanes
2:20pm Quantum Conundrum
2:40pm Metro: Last Light
3:00pm PlanetSide 2
3:20pm Disney Epic Mickey 2
3:40pm Aliens: Colonial Marines
4:00pm LittleBigPlanet Vita
4:20pm Forsaken Souls
4:40pm SimCity
5:00pm Nintendo Game!! (TBA)
5:20pm Beyond
5:40pm IGN's Game of the Show!

Voor alle COD fans hier!

Call of Duty: Black Ops 2 komt uit voor Wii U. Dat blijkt uit een scan van het magazine Nintendo Gamer, dat een preview van de game heeft.

Nintendo Gamer hint in de preview dat Black Ops 2 speciale Wii U-features heeft, maar besteedt daar geen aandacht aan. "De Wii U-functionaliteiten is een verhaal voor de volgende editie", schrijft het magazine. De Wii U-versie komt volgens het magazine net als de versies voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360 uit in november van dit jaar.

Nintendo geeft op 28 juli de Nintendo 3DS XL uit in Nederland. Dit betreft een geüpdate versie van de Nintendo 3DS, die als voornamelijkste feature een scherm heeft dat negentig procent groter is dan het huidige 3DS-scherm. Dit heeft Nintendo in zijn meest recente Nintendo Direct-presentatie aangekondigd.

Ook wordt de batterij verbeterd, waardoor de handheld langer mee moet gaan. Bij het spelen van een Nintendo 3DS-game kun je nu tussen de 3.5 en 6.5 uur spelen. Bij de 3DS zit de lengte tussen de 3 en 5 uur. Opvallend is dat er geen oplader bij zit. Die moet los gekocht worden of er kan gebruik worden gemaakt van een oude 3DS-oplader. De Nintendo 3DS gaat in de Verenigde Staten 199,99 dollar kosten, waardoor het in de lijn der verwachtingen ligt dat hij in Europa rond de 200 euro gaat kosten. Nintendo zelf noemt tegenwoordig geen adviesprijzen meer.

De Nintendo 3DS XL komt in Europa als rode, zwarte of witte variant uit.

Ik ben er blij mee. Goede reden om eindelijk een 3DS aan te schaffen. Hoop wel dat de beeldkwaliteit behouden blijft.

603179485.jpg

Geen oplader er bij is echt een dikke faalactie snap er niks van.Moet je die er dus los bij kopen inderdaad erg jammer.

Edit: geen oplader geldt waarschijnlijk alleen voor japan.

While reports earlier tonight indicated that the Japanese version of the system will not include an AC adapter, Nintendo of America has confirmed that the North American version of the 3DS XL will include an AC adapter in the package. A 4GB SD card will also be included with the system."

Laatst bewerkt:
Maar de uitzending was voor Europa. In Europa zit er dus geen lader bij. Maar volgens mij zei hij dat de DSi (XL) oplader er op kon? Dan heb je niet zo'n charge-pad ding, maar dat maakt mij nou niet zo bar veel uit.

en als je nou net als mij helemaal geen (3)DS(i/lite/xl) in huis hebt, of je oplader gaat stuk en je wilde eigenlijk een 3ds xl kopen?

en als je nou net als mij helemaal geen (3)DS(i/lite/xl) in huis hebt, of je oplader gaat stuk en je wilde eigenlijk een 3ds xl kopen?

Dan haal je alsnog een oplader? Ze gaan er van uit dat het merendeel van de mensen die een 3DSXL aanschaft al een voorgaand product thuis heeft, en dus ook een oplader. 'Om de kosten te drukken', hebben ze er bewust niet standaard een oplader bij gedaan. Vind het overigens bullshit, want als hij in Amerika mét oplader $200 kost en hier €200 zonder oplader schiet het qua kosten voor ons nog niks op.

Edit: Maar wie weet heeft Kwintos gelijk en zit er een oplader bij. Ik hoop het zelf ook gewoon.

Ja het is toch gewoon onzin je koopt dat product,dan moet het ook compleet zijn
echt waar is nintendo toch mee bezig.Maar hoe dan ook ik wil hem wel graag hebben
komen aardig wat vette games aan voor de 3DS.:p

Back
Bovenaan