Games

Ik speel nog steeds Black Ops, maar eigenlijk meer voor de zombies!
De multiplayer is ook wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen, daarom speel ik maar ongeveer 1 uurtje in de week multiplayer.

Ik weet niet wat het is heb al eens geprobeert met mensen te game lukt niet.
Bij black ops heb ik NAT Type strict. Maar als ik controleer welke NAT type ik bij playstation heb staat er type 2. Dus hij zou het moetne doen.
Helaas!

Wil je echt een goed spel spelen?
Koop mw2, maps, wapens echt alles is beter als black ops.
maar dat is mijn mening..

Krijg net een mailtje van wehkamp dat ze battlefield 3 verzonden hebben :D Binnen 3 werkdagen zou ik het spel in huis moeten hebben...

Tot die tijd blijf ik als ik tijd heb battlefield bad company 2 spelen. Modern warfare 2 ben ik spuugzat!

Ik zit het al vanaf gister te spelen BF3... :D Hijs wel vet, maar baal soms wel... Vanavond ook weer paar slechte potjes ;)

het schijnt zo te zijn,
dat als je dit weekend presteged(of hoe je dat ook typt) je een extra iets krijgt voor MW3:)

dat is niet als je dit weekend prestiged. bij elk vorig deel van call of duty waarbij je de prestige mode in bent gegaan krijg je bij mw3 1 prestige punt. met die prestige punten kan je dus extra wapens vrij spelen of meer costum classes aan maken en dat soort dingen. je krijgt ze dus niet per prestige maar je krijgt 1 punt per deel. je krijgt dus maximaal 7 punten

Dat kan ook. Ik had begrepen dat je het aantal punten krijgt naar aanleiding van hoe vaak je prestige bent gegaan in de vorige delen. Hiervan kan je dan o.a. double xp points krijgen voor een bepaald aantal uur.

Hierbij staat de uitleg, maar nog niet helemaal duidelijk. Moet je nu dit weekend dat ook prestige gaan?

Treyarch heeft bekend gemaakt dat het dit weekend dubbel XP-weekend is voor Call of Duty: Black Ops. Het dubbel XP-weekend duurt van 28 oktober tot en met 1 november en is beschikbaar voor alle platformen.

Naast het dubbel XP-weekend kunnen spelers ook een Prestige Token verdienen voor Modern Warfare 3. Robert Bowling liet weten dat iedere keer dat je in Prestige gaat je een token ontvangt waarmee je bonussen kunt aanschaffen voor Modern Warfare 3 in de nieuwe Prestige Shop. Spelers kunnen voor een beperkte tijd dubble XP aanschaffen, een extra custom class aanschaffen, of een wapen kiezen die je behoud wanneer je na Prestige weer level 1 bent.

Mensen die in Prestige zijn gegaan in Modern Warfare, World at War, Modern Warfare 2 of Black Ops krijgen ook tokens die ze vanaf de eerste dag in Modern Warfare 3 kunnen gebruiken

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

MW3 is bestelt, dus over week kan ik de game lekker spelen.

Denk een nieuw topic aanmaken, waarin iedereen zijn ervaringen kan posten. Daarbij misschien ook leuk dat verzamelt wordt wie het allemaal spelen + eventueel de gamertag!

Denk een nieuw topic aanmaken, waarin iedereen zijn ervaringen kan posten. Daarbij misschien ook leuk dat verzamelt wordt wie het allemaal spelen + eventueel de gamertag!

Ik denk dat we gewoon een algemeen game- topic aanhouden, we zijn geen gameforum. Mocht je die wel zoeken heb ik nog wel een leuke waar ik een paar jaar lang als recensist heb gewerkt.

Vind leuker om met bekenden te doen van een forum waar mee ik bekend mee ben.

Maar prima, dan kan deze toch op slot en moet er toch een algemeen topic worden gemaakt?

op welke console/pc speel je wel zo handig om te weten.:)

Back
Bovenaan