Games

ik heb sindskort ook een ps4 om te proberen maar ik kan niet wennen aan schietspellen. ben toetsenbord en muis gewend, speel nu fifa en GTA

ik heb sindskort ook een ps4 om te proberen maar ik kan niet wennen aan schietspellen. ben toetsenbord en muis gewend, speel nu fifa en GTA

Ik ben er zelf nooit aan kunnen wennen die controller (en er is toch echt niks mis met mijn fijne motoriek) Ben je net beetje game gewent heb je game uitgespeeld en dan moet je weer wennen bij andere game. Ik was het helemmaal zat met die controller en heb toen een xim4 gekocht zodat je met toetsenbord en muis kan gamen op een PS4 zie: http://xim4.com

Prijs is wel beetje uit de verhouding van een PS4 en sommige vinden het cheaten maar doe ziezo niks online en door die xim4 is mijn PS4 beleving zoveel beter geworden!

Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik deze vorig jaar plaatste. De tijd vliegt echt om zeg..

Maar:

lk15s.jpg

Helaas lekt een groot deel al uit voor de E3 van start gaat tegenwoordig en is het grote verrassingseffect er in veel gevallen al vanaf. Neemt niet weg dat ik weer uit kijk naar een weekje vol aankondigingen, trailers en gameplaybeelden :)

Wat een gruwelijke trailer is dit !! Zin in die game ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond farcry 5, bones and skullz en battlefront 2 er goed uit zien, en cod ww2 is nog een twijfel. De nieuwe nfs en the crew vond ik niks, dan wacht ik liever op de nieuwe granturismo en verwacht veel van de nieuwe red dead redemption:)

Back
Bovenaan