Games

haha, ja, dat wist ik ook al:wink:,
maar zoals gerwin in de OP al zegt, is er ook wat meer nodig dan dat, en daar heb ik geen ervaring mee...
ik heb trouwens ook een x-doos:)

Let niet op mijn spelfouten in men filmpjes

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe mijn sam turret mij dood....

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En een mooie Tomahawk kill op havana, meer filmpjes met men tomahawk volgt.

Heb er nog veel meer, van dat soort.

Btw, September gooi ik een heleboel vuurwerkfilmpjes online:)

Een groeiend aantal huwelijken wordt verwoest door een gameverslaving. Dat blijkt uit recente Britse cijfers.

Steeds meer vrouwen beëindigen hun relatie omdat ze vinden dat hun partner te veel tijd aan videogames spendeert. Van de tweehonderd aangevraagde scheidingen vanwege onredelijk gedrag, deed 15 procent van de vrouwen dit omdat haar partner gamen belangrijker vond dan zij. Dat is een stijging van vijf procent in vergelijking met een jaar geleden, de studie werd uitgevoerd door Divorce Online. Vooral World of Warcraft, waarbij gamers hun eigen fantasiefiguur kunnen creëren en mythische avonturen beleven en Call of Duty, waarbij spelers in verschillende oorlogszones vechten, eisen de aandacht van mannen.

Cocaïne
Beide games kregen al heel wat kritiek in het verleden door hun verslavende eigenschappen. Sommigen beweren dat World of Warcraft verslavender is dan cocaïne. Directeur van Divorce Online Mark Keenan verwacht dat er volgend jaar nog meer vrouwen zullen gaan scheiden vanwege gamen. 'Ik was zelf erg verbaasd door het resultaat, maar ik verwacht dat het cijfer volgend jaar nog hoger zal zijn. De stijging zou een gevolg van de economische crisis kunnen zijn, mensen blijven vaker thuis. Of het kan ook zijn dat mannen die niet gelukkig zijn in hun relatie vluchten in het spel'.

Acht uur
De 24-jarige Britse Jessica Ellis geeft ook de gameobsessie van haar partner de schuld van haar scheiding. 'Hij was verslaafd aan World of Warcraft, maar speelde ook andere spelletjes. De hoeveelheid nam steeds meer toe, tot ik het niet meer aankon. Hij speelde tot acht uur per dag. Ik probeerde hem te overtuigen te stoppen, maar hij besefte niet dat hij een probleem had tot ik vertelde dat ik wilde vertrekken, maar toen was het al te laat'.

Counterstrike Source, Day of defeat source, battlefield 2, call of duty modern warfare.

En een van me collega's gamed ook en heeft meegewerkt bij de ontwikkeling van een aantal games. Die heeft laatst een baan aangeboden gekregen op het Hoofdkantoor van Ubisoft in Frankrijk............:shocked:

Die zijn o.a bekend van Rainbow Six, Far Cry, Ghost Recon Advanced Warfighter, En Assasins Creed.

Die zit of gaat dus nu naar Frankrijk

Sinds gisteren Dirt 3 aangeschaft, heel gaaf weer nu de nadruk ook een beetje ligt op het rallyrijden. Ook Gymkhana is natuurlijk heel gaaf in de Ford Fiesta van Ken Block!

Paar weken geleden Portal 2 in een ruk uitgespeeld op een zaterdag. Is een beetje een makkelijk spel maar daar gaat dat hele spel eigenlijk niet om. :p Het is gewoon supergrappig. :]

Nogal een lijst eigenlijk, maar onder andere:
Portal 2(100%),
Red Faction Guerilla (uit 2009, volgende deel komt volgende week),
Halo 3, Reach, ODST, Wars...
Alan Wake
Gears Of War 1 & 2
Bioshock 1 & 2 (B:Infinite volgend jaar!!!)
NFS : Shift
Split Second
Blur
FlatOut Ultimate Carnage
WET
Brutal Legend
Mirrors Edge
Test Drive Unlimited 2
Dead Rising 1 & 2
Mass Effect
Left 4 Dead 2
Dead Space

Dat heeft mij dus bezig gehouden het afgelopen jaar :)

rest van de lijst is hier te bewonderen.

Heb ook nog Prince Of Persia: The Forgotten Sands, maar die zit nog in seal, evenals Assassins Creed 2 Complete Edition ;)

360 overigens, maar dat was probably wel duidelijk :P

Laatst bewerkt:
Het topic gaat overigens van pc naar xbox, misschien handig om het een algemeen game topic van te maken?

Ik zelf speel vrij weinig op de pc, maar daar komt verandering in als Battlefield 3 uit is.

En nu speel ik ook Fallout New Vegas, nog net nieuw en niet zo ver, maar sinds dat ik Fallout 3 ongeveer 1000 uur heb gespeeld, is dat spel wel herkenbaar voor mij:p

Morgen komt de Duke Nukem Forever Demo (PC) uit.. zeker weten dat ik die ga spelen! :D

"Eat sh*t and die!"

"It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum!" :p

4x in het jaar Counterstrike source, vaak even proberen om een aantal mensen dood te knallen, maar dan kom ik erachter dat ik weer te slecht ben:p en voor de rest af en toe gta vice city om mn mini laptopje en that's it.. ghehe

Hele lange tijd WoW gespeeld, zon 6 jaar, met affetoe een break, Far cry ook een hele lange tijd gespeeld, was daar echt goed in een tijd lang.
Tegewoordig bezig met battlefield: bad company 2. en heb ook Elder Scrolls Skyrim, Diablo 3, R.A.G.E, uncharted 3 en battlefield 3 al besteld :D

Back
Bovenaan