Games

Battlefield 3 gaat zeker komen bij mij, maar tot die tijd volstaan Bad Company 2 en Vietnam prima.

Verder nog WoW, maar de laatste maanden heb ik het amper gespeeld want ik heb het veel te druk. Portfolio bouwen, muziek, school, etc... heb echt 0 vrije tijd. :(

oke, niemand 15de prestige dus:p

ff wat info, van mijn combat record:)9een beetje uit mijn hooft:p)

beste wapen, famas, 2670 kills
maar de AK-47 is ook in opkomst aan het komen met ongeveer 1000 kills:)

heb een vriend, snippierfaun8, hij heeft 15 dagen gespeeld, en is nu 15 prestige, dus hij doet ongeveer 1 dag over 1 prestige:bonk:
zijn beste potjes zijn echt ongeloofelijk: 156 om 16 of zo:bonk:
mijn beste potje is 66 om 19 of zo:p
beste KD is 15, vanochtend gehaald:)
mijn kill dead ratio gemiddeld is 0,56:shy:
het was eerst 0,33 dus ben het wel flink om hoog aan het halen:p
kills:10497
deads:18888(toevallig)

ehh.. wil iemand nog iets weten?

nog mensen die ooit eens met mij willen spelen op x-box?
gamer tag is tomVW013\het is wel tom VW(hoofdletters) 013(niet denken dat er vwo in mijn naam staat, 013 is tilburg:p)

trouwens, is er iemand op de x-box, die nog een clan zoekt?

groetjes tom:):bye:

Is Flight simulator ook een spel:) zo af en toe vlieg ik nog wat.
Als ik wat meer actie wil kruip ik ook wel eens achter mijn Logitech G25 racestuur en speel Grid en div Need for Speed games, heerlijk scheuren met dit stuur.

GTA IV, en dan voornamelijk het maken van mods.
Verder blijft RCT3 ook een van m'n favorieten. 's Zomers achtbanen ontwerpen en in het najaar vuurwerkshows.

Pc bouwen?

Pc bouwen?

He mede freaks,

Ik weet dat er onder ons best wat "Nerds" zitten, en nu wil het dat ik een nieuwe pc wil bouwen/kopen. Ik weet er zelf best wat van, maar ik wil toch wel even contact met iemand die er pap van heeft gegeten. Ben jij diegene, stuur me dan een pm;)

Groetjes,
De Knaller

battlefield 3 beta, ik heb net een random filmpje gemaakt, goeie game, nog veel bugs, en die graphics @ 2.40 = awesome http://www.youtube.com/watch?v=TluAfIbVfII&feature=mh_lolz&list=HL1317813850

Rage, Skyrim ga ik ook nog spele :D

De battlefield 3 demo speel je vast op de pc? Had je ook problemen met opstarten ik krijg telkens een error :frusty: Heb na 2x opnieuw installeren de moed opgegeven.

Ontopic: Zo nu en dan speel ik: COD world at war, COD modern warfare 2 en battlefield bad company 2 :D

Heb zo'n 66 games op me ps3 gedraaid. Speel nu zelden, maar als ik speel: fifa 11, skate 3, GTA en binnenkort Uncharted 3 :D

Back
Bovenaan