Galactic Storm

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: L04751
Artikelnaam: Galactic Storm
Bruto Gewicht: 12,2 kg
Netto Kruitgewicht: 1760 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Deze 100-schots compound gaat af als een orkaan! Stormachtig geknetter en chrysantenwolken afgewisseld met prachtige kleurboeketten en felle flitsen. Als finale zijn er nog enkele grote volleys. Galactisch!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 92 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: Info volgt
galactic-storm-100-schuss-verbundfeuerwerk-MXM9214.webp

Deze kost nu bij ergens 56 euro prima prijs denk ik zo voor 30 mm bak denk dat deze wel zonder kooie geleverd word

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja voor 56 Euro kun je er niet veel van zeggen maar ik denk dat je van een 25mm Special of Forza meer plezier hebt.

Twijfelde hier echt over door die prijs maar door het filmpje van tjeerdbeer een dikke nee geworden. Blijft niets van over.

Hier voor die 56 euro de gok maar gewaagd. Na de Bleu Lion King via de mystery bij outlet de tweede lesli box in de collectie.. wie had dat gedacht:p

Ik was afgeleid en per ongeluk 2 gekocht 😂 naja of ze gaan tegelijk of ik heb wat voor op het werk om het jaar af te sluiten ✌🏻

Voor 56 euro heb ik toch de gok genomen en er twee besteld. Die schiet ik wel tegelijk om 18:00.
De wazabibox lijkt me ook wel een leuke voor in de vooravond.
Iemand ervaring mee?

Mooi is dat wat aanbiedingen dan met ons doen he. Is het te krijgen voor een mooie prijs, bestel je er meteen twee. Kan je net mooi wat besparen, maar de slechte ruggengraat zorgt ervoor dat je er weer twee moet bestellen.

Is em. Alleen niet echt een echte straatfilm van. Afstand is ook groot om een goed oordeel te geven.

Had em besteld maar bij nader inzien nog geannuleerd en dat kon nog. vind de box persoonlijk te langzaam en erg lange pauzes tussen de cakes.

Voor de actie prijs zou je absoluut geen miskoop doen. En per 2 zal het tempo wel iets hoger ogen.

Back
Bovenaan