Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, ga jij voor gratis vuurwerk?

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?
Zijn er al filmpjes van of het nog een verrassing wat je tijdens de verkoopdagen mee gaat krijgen? Post het hier!

Zit er gratis vuurwerk bij de bestelling dan is dat mooi meegenomen maar zoek toch liever de acties uit met een goeie prijs

ik denk dat ik voor het eerst eens wacht op een importeur met gratis vuurwerk. Vuurwerktotaal heeft vaak als openings-actie dubbel gratis vuurwerk. Tot op heden de Wicked Whistle nog nergens in de freak langs zien komen, wil die graag een paar keer hebben. Denk dat ik die gewoon bij VWtotaal bestel, mét dubbel gratis vuurwerk (mits dat dit jaar natuurlijk weer is!)

Als ik bijvoorbeeld een paar Euro van het bedrag verwijderd ben, waardoor ik (meer/beter) gratis vuurwerk krijg. Dan dump ik meestal nog een leuke fontein of budget cake erbij, in het mandje. Maar verder maakt het me eigenlijk niets uit. Het is gewoon mooi meegenomen. :p

Liever direct een goede prijs, hoewel met deze prijzen gratis vuurwerk ook weer interessant wordt wellicht richting december. Dat voor het eerst sinds jaren.

Heb namelijk het idee/de verwachting dat het verschil tussen freakacties en (voor)verkoopprijzen steeds kleiner gaat worden...

Bij de meeste niet freakshops ga ik voor het gratis vuurwerk. Als ik merk dat ik een paar euro onder een mooi product zit, komt er altijd nog wat bij. Maar soms loont het ook om de bestelling op te delen, gezien een hoger bestelbedrag niet altijd een beter of mooier gratis product oplevert.

Bij de freakwinkels gaan we natuurlijk gewoon altijd voor de beste prijs! :yes:

Vroegâh leverde ik zelfs 3 losse bestellijsten in om meer gratis vuurwerk te hebben. :p
En jazeker, dit werkt natuurlijk, net even die ene cake erbij zodat je een groter item gratis krijgt of met elkaar inleggen voor extra vuurwerk wat Vuurwerktotaal de laatste jaren goed oppakte.

Maar zelf zoek ik meer naar de winkels die met korting of een waardebon werken, zo heb je namelijk zelf keuze over wat je er "gratis" bij neemt.

Jawel ik ga meestal wel bij intratuin Sliedrecht of Ambacht voor de 20% gratis vuurwerk. Maar bij de rest ga ik er niet voor en wordt de 30ste in de losse verkoop ingeslagen. Sluit me aan bij sommige, liever korting op de prijs maar helaas, De 20% is ook welkom om dat ene product te bemachtigen.

Bij de meeste winkels ga ik gewoon voor de korting, dit zijn dan ook de freakwinkels. Maar bij de plaatselijke dealer hou ik hier zeker rekening mee. Als ik een lijstje heb en ik kom net wat te kort voor een extra dikke cake dan bestel ik er zeker iets extras bij.

Ik ga niet speciaal voor het gratis vuurwerk maar als ik een beetje in de buurt zit van het bedrag om een mooie cake voor niets te krijgen dan koop ik zeker wel een product extra om aan het bedrag te komen. 20% gratis vuurwerk uitzoeken zoals bij intratuin vind ik ook wel een mooie, zelf kiezen wat je erbij zou willen hebben is ook fijn.

Meestal niet aangezien de producten die ik uitzoek meestal uitgesloten zijn van gratis vuurwerk. De actie 20% zelf uitzoeken is wel echt ok. Dan kan je tenminste zelf bepalen wat je gratis krijgt.

Normaal gesproken niet, maar als Valk zoals voorgaande jaren de Transbomber weer als gratis box meegeeft voor een bestelling tussen de 500 en 800 ga ik stiekem wel een beetje tussen dat bedrag zitten. Want die wil ik er wel gratis bij krijgen hoor! :yes:

Ik bestel gewoon wat ik wil hebben en zie wel of dat iets 'gratis'oplevert. Mocht er dan net een paar euro te weinig zijn voor een groter gratis item dan wil ik nog wel eens een klein fontijntje er bij bestellen. Maar dan hebben we het over max. 5 euro.

Tijdens de voorverkoop hou ik er niet speciaal rekening mee hebben. Kijk vooral naar de prijs + reisafstand en het schema of het past. Als dat extra vuurwerk oplevert leuk natuurlijk, maar daar betaal je onder de streep natuurlijk ook voor :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan