G-Force 7500

Extreem zal denk ik niet veel aanzijn meestal hoe groter hoe slechter.
Waarschijnlijk weer veel opvulling met veel tails cracklingstaarten etc
Ik snap niet waarom gbv nog op zulk soort extreme cakeboxen inzet.
Zet in op kwaliteits budget cakes vooral in deze tijd.
Of een bak zoals cruel traction maar dan anders voor een nette prijs.
Denk dat je daar veel meer mee bereikt

Daar is GBV qua handel veel te slim voor: ze weten wat de gemiddelde vw kopende.burger triggert en die 2% freaks die alles uitzoeken geeft hun niet de winst die ze nodig hebben. De buurman gaat met zn familie of voetbalvrienden gewoon de dag vantevoren de dichtstbijzijnde winkel binnen en koopt het bruutst uitziende van het verzamelde geld. Filmpje zien ze wel maar verstand van effecten hebben ze niet laat staan dat ze uitgebreid gaan vergelijken. Die soort consument is de overgrote meerderheid en daar zit dus het gros van de winst voor een importeur.

Laatst bewerkt:
Wat een saai box idd, effecten lijken erg vaak terug te komen en echte variatie mis ik.
Ook zijn de boeketten niet bijzonder.

200w.gif

Rij je met je heftruck de straat op om deze cakebox te plaatsen, iedereen denken dat er een spectaculair showtje komt, krijg je dit. En dit was natuurlijk te verwachten...

Zo op t eerste gezicht is t veel van hetzelfde maar ik moet het gewoon in t echie zien om dan pas te oordelen... Voor degene die in 1x klaar wil zijn is t prima denk ik, freaks denken daar natuurlijk veel anders over kort gezegd ik zou m niet aanschaffen!

Zo dan..
Even het filmpje doorgeskipt het volgende valt mij op, matige burst, slechte spreiding, eentonige effecten, geen opbouw. Als je leven middelmatig is en je hebt middelmatige buren met middelmatig verstand is deze middelmatige box misschien iets voor jou voor een middelmatig oud en nieuw

300 euro? No!
50% korting... Zelfs dan twijfel ik!
Leuk voor de vooravond, meer niet.
Wel leuke effecten.
Erg eentonig.
Slappe burst.
Meeste is inmiddels wel gezegd.

Hierbij nogmaals de film gekopieerd vanuit #post 30, maar dan op het forum.

Groet

Back
Bovenaan