Future Aurora

Artikelnummer: 03954
Artikelnaam: Future Aurora
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht:
1,893.60 gram

Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: 144 schots compound met de mooiste kleuren die je doen denken aan een futuristische Noorderzon! Een strak geschoten tempo en hele grote boeketten zorgen ervoor dat er constant actie is. Deze bak zal zeker gejuich opleveren in de straat!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 71 sec
Stijghoogte: 30m
Adviesprijs: €165,00
f851427f6d094f716e9eb73053a3ba17.png

Vast met zelfde gepimpte filmpjes om de kleuren "futuristisch" op te leuken?

€165 voor 'n 25mm boxje...

Vind dit er prima uit zien, lekker tempo, chaos in de lucht met al die effecten. Niet het meest fraaie, maar wel eentje die indruk kan maken.

Wetende dat je deze ook gratis bij een grote bestelling krijgt, best een toffe toevoeging.
Wel een klein vraagteken bij de meer spinnende tails, hopelijk schiet iemand deze ook op een demo hier voor een vergelijk.

Dit is gewoon een omlabeling van de Zena color spinning box(uitloop 2023) en Neon Outburst Yakuza lijn. Zit tevens ook verwerkt in de eerste deel van de Shred It compound van Lesli.

Geen idee we gaan het wel zien. Kreeg deze gratis bij een bestelling dus... Alhoewel ik de kleurtjes en spinners wel aardig vind zou ik hem voor de prijs van 165 zelf nooit aanschaffen

Gisteren positief verrast door deze box. Had me hierin niet verdiept. Doos gratis ontvangen bij mijn bestelling. Mooi tempo!

Had op meer gehoopt, beetje de power die 144 shots blokjes van Lesli vroeger hadden.
Dat miste ik hier.

Back
Bovenaan