[Funke NL] Vivaldi

Zo overschrijden met de prijs echt een grens, de grens tussen realisme en fantasie.
Deze gaat niemand kopen voor een dergelijke prijs, maar zoals hierboven aangegeven proberen ze te liften op de naam de Funke heeft.

400 wat een mafkezen. Ze slaan een beetje door met deze prijs.
Wat jakhal en bonzo zeggen. Deze importeur probeert goedkoop mee te liften en te verdienen aan de naam funke.

Laatst bewerkt:
Wat lees ik nu, 400 euro voor deze bak? Wablief? Dan hoop ik voor iedereen die hier interesse in heeft dat men hier nog een dikke korting op geef van minimaal 35% en je hier niet meer dan 250 voor hoeft neer te tellen. Het is een mooie bak, echt waar.. maar als je kijkt naar Supernaut-1 en -2, dan is de verhouding qua prijs helemaal zoek. Oh, wacht.. deze is natuurlijk voor de NL markt, dat verklaart een hoop. Ik zou zeggen, mensen, kijk eens over de grens want hier zijn ze helemaal van de pot gerukt. "Amen".

Meeliften onder de naam Funke. Meer kan ik er niet van maken. Voor dat geld kan je een paar andere boxen van dat merk halen man. Maarja, het zal misschien nog wel lopen deze box, want...Funke. Neemt niet weg dat ik deze box ook wel prachtig vind.

Over de grens kom ik niet dus Funkes cakes en boxen zullen buiten mijn bereik blijven met deze NL prijzen. Ik verheug me dan maar weer op het kleine speelgoed, daarbij ligt de verhouding hier een stúk beter!

Helemaal eens met bovenstaande reacties. Maar ook zo zonde dat deze box gericht op de NL markt dan flopt op basis van prijs en de conclusie zal zijn dat dit soort boxen of Funke niet gewaardeerd worden in Nederland. Ik zou maar wat graag de Vivaldi in mijn straat zien staan, alleen echt niet voor deze prijs.

Helemaal eens met bovenstaande reacties. Maar ook zo zonde dat deze box gericht op de NL markt dan flopt op basis van prijs en de conclusie zal zijn dat dit soort boxen of Funke niet gewaardeerd worden in Nederland. Ik zou maar wat graag de Vivaldi in mijn straat zien staan, alleen echt niet voor deze prijs.
Dit dus. Nu word Funke letterlijk uit de markt geprijst.
Jammer ook dat de prijs de discussie overneemt, want het is echt een uniek en creatief product.

Tsja hoe mooi het ook is. Als je even nuchter analyseert; 400 Euro wegjassen in 2 minuten tijd! Ik krijg zoiets thuis ook niet echt meer verkocht. Hoe groot de hobby ook mag wezen :tongue2: :bonk: Leuk voor de mensen die het kunnen besteden, maar ik sla even over.

Kunnen besteden of willen besteden is ook nog een verschil. Menig liefhebber kan het er aan uitgeven, maar of je dat wilt voor die prijs? Er is voor dat geld inderdaad veel anders te halen.

Er zijn prachtige Funke alternatieven te vinden. Denk aan een selectie uit de 100 shots range of wellicht iets groters dan dat.

Ik zou deze pas overwegen voor 200 a 250 euro (max).

Afcajax en Ruben zeggen hierboven wel interessante dingen, want dat zijn exact mijn twee afwegingen.

Eerder in dit topic aangegeven dat ik dit een heel mooi product vind. Maar toch komt deze doos er niet.

Ik kan gelukkig prima 400,- voor een compound neertellen, maar ik krijg dat thuis echt niet verkocht. Ik ben transparant naar mijn vrouw, die over het algemeen niet 'moeilijk doet' (wat betreft vuurwerk :devil: ), maar dit gaat echt te ver. Ook stel ik mezelf een vraag die ik mezelf vuurwerkwise eigenlijk zelden of nooit stel (omdat ik bewust kies voor kwaliteit): wil ik 400,- uitgeven aan een artikel dat na 2 minuten afgelopen is (ruim 3,- per seconde)? Het antwoord, ook binnen een seconde, is 'nee'.

Als het voor een freak al too much is, dan is het dat voor een consument ook later dit jaar. Misschien een vriendengroep of familie waarbinnen door meerderen gelapt wordt, maar ook dan zijn er nog steeds betere alternatieven, mits men niet verblind raakt door het woord 'Funke' (en dat geldt niet alleen voor dit artikel, maar de brede Luypaers/Funke lijn in NL waar winkeliers maar al te graag op in spelen).

Laatst bewerkt:
Kunnen besteden of willen besteden is ook nog een verschil. Menig liefhebber kan het er aan uitgeven, maar of je dat wilt voor die prijs? Er is voor dat geld inderdaad veel anders te halen.

Nou goed er zijn altijd mensen bij die geld als water hebben en het dus absoluut niet boeit. Daar doel ik meer op :tongue2:

Ik vind het een prachtbox! Ook allemaal effecten naar mijn smaak.

En die prijs, tja, de Skyline on Fire is voor ongeveer 100 minder te krijgen dan de prijzen welke jullie noemen, net zo veel variatie in opbouw, totaal andere effecten :).
Hier moet ik dus nog wel even over nadenken, maar wil hem niet afschrijven.

Ik vindt het ook een schitterende box. Voor 250,- zou ik hem nog wel willen aanschaffen.
Mischien dat ze later in het jaar nog wel een actie doen met deze box voor een mooie prijs zoals vorig jaar met de azul. Ik wacht geduldig af haha:cool:

Back
Bovenaan