[Funke NL] Kometenbomben 2

Dank voor opheldering, het lag me bij inderdaad. En had ik het goed. Verboden voor particulieren en verkrijgbaar met papieren.

Nou ja, je bent met zo'n vergunning nog steeds particulier en geen pyrotechnicus dus het is gewoon toegankelijk voor particulieren maar dan wel met die vergunning. Laten we het houden op 'particulier plus' haha. Want je kan enkel voor prive gebruik F3 vuurwerk er mee kopen.

Zo te zien is de goldcracker aangepast, de versie die toen hier te koop was die kwam makkelijk tot aan de grond mede omdat de sterren pas laat ontbranden, dat is nu niet het geval.

Nieuwe variant is zeker fraai, maar de oude was toch wat meer spektakel. Maar ja, teveel spektakel volgens geldende regels/beperkingen.

Nou ja, je bent met zo'n vergunning nog steeds particulier en geen pyrotechnicus dus het is gewoon toegankelijk voor particulieren maar dan wel met die vergunning. Laten we het houden op 'particulier plus' haha. Want je kan enkel voor prive gebruik F3 vuurwerk er mee kopen.

Klopt het is enkel met vergunning. Maar ik was ook fout, zag ik net pas. Voor ons Nederlanders is het verboden, wij krijgen die vergunning niet.

Verder heb je wel gelijk, maar maakte een blunder zelf. Dus als Nederlandzijnde heb je er niet zoveel aan. Wel jammer overigens.

Nog 50 dagen tot oud en nieuw. Een mooi moment om nog eens te genieten van deze geweldige single shots!

Helaas toe gekomen aan ons het laatste doosje. Maar wat hebben we genoten van deze toppers.
Hier gaan we nog vaak aan terug denken.

Toen ze nog te koop waren flink ingeslagen toen bekend werd dat ze er uit gingen.
Deze jaarwisseling de laatste weg gestookt, en toch nog maar even gefilmd, wat waren ze weer goed!

Ik ben benieuwd of Funke of een andere fabrikant nog met nieuwe grotere single shots gaat komen. Zoals RTC en Mega Mine, meer schoten die all at once gaan. Heeft wel een mooi effect vind ik.
Wellicht dat het qua prijs lastig is op dit moment...

Back
Bovenaan