Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij zijn ze nu écht allemaal op....
Dat idee doet nu best pijn als ik dit zo tik. Wat een topproducten en eeuwig zonde dat dit gebaseerd op verkeerde gronden niet meer mag.
Komt weer in de verkoop, iig in DE
yup, f3. zie ook de omschrijving bij film op ytDat zal dan wel vallen onder F3, toch? Blijft super spul!
Dan heb je er niks aan in Duitsland. F3 is daar voor de particulier ook verboden dacht ik, als ik me niet vergis. Alleen mensen met de juiste papieren hebben daar wat aan.
Corrigeer me maar als ik het fout heb maar als ik het goed heb ist F3 verboten voor particulieren.
Dan heb je er niks aan in Duitsland. F3 is daar voor de particulier ook verboden dacht ik, als ik me niet vergis. Alleen mensen met de juiste papieren hebben daar wat aan.
Corrigeer me maar als ik het fout heb maar als ik het goed heb ist F3 verboten voor particulieren.
Die artikel 27 vergunning is vrij simpel te halen in Duitsland, veel freaks daar hebben dat al gedaan of zijn er mee bezig. Maar voor ons als niet-Duitser kan je dat niet halen naar mijn weten.
Daarom bieden al die bekendere Duitse speciaalzaken tegenwoordig veel F3 aan.