[Funke NL] Kometenbomben 2

Ook afgelopen jaarwisseling weer wat van mogen zien, maar wát een topproduct is dit zeg. Ongekende spreiding!

Wat blijven dit toch een toppers, baal er nog steeds van dat ik er destijds zo weinig van heb aangeschaft :(

Bij mij zijn ze nu écht allemaal op....

Dat idee doet nu best pijn als ik dit zo tik. Wat een topproducten en eeuwig zonde dat dit gebaseerd op verkeerde gronden niet meer mag.

Wat is het toch zonde dat deze er niet meer zijn! En wat baal ik dat ik er in 2019 niet veel meer heb besteld maar ach das achteraf ge...! Wie wat bewaard heeft wat ook al doet t niets meer ;)

20220123_101713.jpg

20220123_102150.jpg

Zo te zien is de goldcracker aangepast, de versie die toen hier te koop was die kwam makkelijk tot aan de grond mede omdat de sterren pas laat ontbranden, dat is nu niet het geval.

Dan heb je er niks aan in Duitsland. F3 is daar voor de particulier ook verboden dacht ik, als ik me niet vergis. Alleen mensen met de juiste papieren hebben daar wat aan.

Corrigeer me maar als ik het fout heb maar als ik het goed heb ist F3 verboten voor particulieren.

Dan heb je er niks aan in Duitsland. F3 is daar voor de particulier ook verboden dacht ik, als ik me niet vergis. Alleen mensen met de juiste papieren hebben daar wat aan.

Corrigeer me maar als ik het fout heb maar als ik het goed heb ist F3 verboten voor particulieren.

Die artikel 27 vergunning is vrij simpel te halen in Duitsland, veel freaks daar hebben dat al gedaan of zijn er mee bezig. Maar voor ons als niet-Duitser kan je dat niet halen naar mijn weten.

Daarom bieden al die bekendere Duitse speciaalzaken tegenwoordig veel F3 aan.

Die artikel 27 vergunning is vrij simpel te halen in Duitsland, veel freaks daar hebben dat al gedaan of zijn er mee bezig. Maar voor ons als niet-Duitser kan je dat niet halen naar mijn weten.

Daarom bieden al die bekendere Duitse speciaalzaken tegenwoordig veel F3 aan.

Dank voor opheldering, het lag me bij inderdaad. En had ik het goed. Verboden voor particulieren en verkrijgbaar met papieren.

Back
Bovenaan