[Funke NL] Kometenbomben 2

Hier nog even een vergelijking van 12 verschillende F3 single shots, allemaal geschoten vanaf de zelfde afstand voor goed vergelijk:

Het gaat om de volgende (in willekeurige volgorde):

Cafferata Mortar King
Cafferata Bombette Packe
Katan 2'' big shot
China Red Sunflower
Broekhoff 2'' Big chill
GBV-Weco Bombardos
Vuurwerkmania The Junk
Funke Kometenbomben
Luypaers Ball Python
Evolution Fireworsk Sonnet 9
Evolution Fireworsk Eccentric Shots
Vulcan Mortar Bomb

Iemand die weet of deze in een ander land te koop is ?

They will be available in poland later this year. The ones for NL we had to rush out in production even though we would have needed more testing, because the stupid F3 singleshots ban was approaching. Otherwise those would also just have come to the market this year I guess..

We will have Kometenbomben 1 and 2 in poland, so both types of Singleshots we made (Ball Pythons relabeled as Funke then).

They will be available in poland later this year. The ones for NL we had to rush out in production even though we would have needed more testing, because the stupid F3 singleshots ban was approaching. Otherwise those would also just have come to the market this year I guess..

We will have Kometenbomben 1 and 2 in poland, so both types of Singleshots we made (Ball Pythons relabeled as Funke then).

Thank you so much!
I'm looking forward to see more variations in F3 singleshots in the future.
Ball pythons and kometenbomben were beautifull

Volgens mij zei Funke ergens in een ander topic dat die zijn best gaan doen om deze dingen zoveel mogelijk langs de grens (in Duitsland) te verkopen, zodat je er alsnog aan kan komen.

Nee niet deze singleshots, die zijn niet in onze grenslanden te koop. Hij bedoelde in het algemeen Funke producten zoals knallers en pijlen die nu dus mogelijk verboden worden bij ons.

Deze zal enkel nog in Polen te koop zijn.

Met kerst ontdekte ik pas de hype rondom deze gigantjes! Haastig op zoek gegaan naar waar ik ze nog kon bestellen! Winkels in de buurt gezocht, maar alle webshops waren al gesloten! Gelukkig nog wat pakken kunnen scoren tijdens de verkoopdagen! Na het zien van een aantal collectiefoto's snapte ik ook waarom deze haast overal uitverkocht waren! De hamsterweken F3 raasde over Nederland heen! Maar wat waren ze super en helaas maar eenmalig!

Met kerst ontdekte ik pas de hype rondom deze gigantjes! Haastig op zoek gegaan naar waar ik ze nog kon bestellen! Winkels in de buurt gezocht, maar alle webshops waren al gesloten! Gelukkig nog wat pakken kunnen scoren tijdens de verkoopdagen! Na het zien van een aantal collectiefoto's snapte ik ook waarom deze haast overal uitverkocht waren! De hamsterweken F3 raasde over Nederland heen! Maar wat waren ze super en helaas maar eenmalig!

Wat een lekker filmpje zeg. Gelijk geabonneerd op je kanaal

Back
Bovenaan