[Pyrostar] Traca 100 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn reactie kwam omdat ik op de site van knalgoed zat en de prijs voor deze mat zag van 90 euri en dat was wel te doen, was olen met zijn kortingen ff vergeten.:bye:

Wát een geweldig ding! Na 5 minuten werk met uitleggen van het beestje was het die 5 minuten en de aanschaf á 100,- dubbel en dwars waard! Om 23.45 afgestoken, in de straat ging menig gordijn open om te kijken wat er aan de hand was, een groot rookgordijn en een piep in mijn oren waren het resultaat. Zeker een aanrader voor de knalliefhebber met een groter budget!

Laatst bewerkt:
Dat moet ook snel gaan:handsup:
Zo via het filmpje klapt hij inderdaad best goed.

Zeker waar maar voor heen meerderen keren de B509 van zena gehad en de traca 100 meter van pyrostar. Na mij mening deden deden die er iets langer over haha. Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon weer een goud stukje vuurwerk is !!!

Zeker waar maar voor heen meerderen keren de B509 van zena gehad en de traca 100 meter van pyrostar. Na mij mening deden deden die er iets langer over haha. Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon weer een goud stukje vuurwerk is !!!

Die van zena was toch ook 120 meter lang en die van pyrostar 100 meter, dus lijkt me niet heel raar als die van zena iets langer duurt haha :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan