[Funke NL] Kometenbomben 2

Top singleshots! Effecten reiken zowat tot aan de grond met harde burst. Wat is het toch balen dat deze uit de handel gaan....

De vraag is blijkbaar gewoon zo groot dat dit een oerdomme zet is dat ze uit de handel gaan! Men koopt sowieso wel illegaal, maar stel nou dat deze gewoon in de handel/verkoop gebleven waren... 100% dat er binnen 2-3 jaar (2-3 seizoenen) een run op zou ontstaan en sommige liefhebbers/freaks en stoere jongetjes van 15 (die het meeste overlast veroorzaken) gewoon hiervoor zouden kiezen i.p.v. illegale harde knallers. Langzamerhand zouden importeurs hier meer op uitbrengen en meer in ontwikkelen en is in ieder geval een klein deel van het illegale eruit. En daarmee een klein deel van de overlast in de maanden voorafgaand o&n. Elk deel is mooi meegenomen toch?

Nu wil ik volgend jaar weer zo iets! Moet ik kijken naar een karton 3" shells. Wat op zich per 1 of 2 afsteken prima te doen is (en de prijs is ongv. gelijk per stuk).

Nee dit is gewoon een oerdom besluit. Punt.

Ik ben van mening dat de enige manier om het illegale 'grens' naar beneden te halen, is door de legale 'grens' naar boven te brengen. Een soort van balans erin te vinden. Waardoor men erin ziet dat het verschil minimaal is en de straffen het niet waard zijn. Nu is het verschil nog te groot! Het verdwijnen van deze single shots maakt dat verschil alleen maar groter!

De vraag is blijkbaar gewoon zo groot dat dit een oerdomme zet is dat ze uit de handel gaan! Men koopt sowieso wel illegaal, maar stel nou dat deze gewoon in de handel/verkoop gebleven waren... 100% dat er binnen 2-3 jaar (2-3 seizoenen) een run op zou ontstaan en sommige liefhebbers/freaks en stoere jongetjes van 15 (die het meeste overlast veroorzaken) gewoon hiervoor zouden kiezen i.p.v. illegale harde knallers. Langzamerhand zouden importeurs hier meer op uitbrengen en meer in ontwikkelen en is in ieder geval een klein deel van het illegale eruit. En daarmee een klein deel van de overlast in de maanden voorafgaand o&n. Elk deel is mooi meegenomen toch?

Nu wil ik volgend jaar weer zo iets! Moet ik kijken naar een karton 3" shells. Wat op zich per 1 of 2 afsteken prima te doen is (en de prijs is ongv. gelijk per stuk).

Nee dit is gewoon een oerdom besluit. Punt.

Ik ben van mening dat de enige manier om het illegale 'grens' naar beneden te halen, is door de legale 'grens' naar boven te brengen. Een soort van balans erin te vinden. Waardoor men erin ziet dat het verschil minimaal is en de straffen het niet waard zijn. Nu is het verschil nog te groot! Het verdwijnen van deze single shots maakt dat verschil alleen maar groter!

Dit is een goed betoog om mee te geven bij het invllen van internetconsulatie. Laat ze maar eens van de buitenwereld horen dat hun manier van denken niet werkt. Je kunt boos worden en gaan schelden in zo'n bericht, maar je kunt ze ook met de neus op de feiten drukken op een nette manier en ze aan eht denken gaan zetten. In het beste geval voorkom je de werkelijke wetswijziging en in het slechtste geval doen ze er niks mee.

31e net voor sluiting heb ik bij 2 verkooppunten net voor sluiting restvoorraad hiervan opgekocht.
Bij 1 had ik dit al voorhand afgesproken en de restant voor 9.50 eu p/s opgekocht. bij de ander na sluiting langs gegaan en hun hadden 1 doos over, hiervan 6 pakjes voor 10 eu p/s opgekocht en de overige pakjes overgelaten zodat de medewerkers het gratis mee mochten nemen naar huis.(Zo warmhartig was ik dan weer wel)

Heel aardig dat je ook wat voor ons overliet haha, en altijd leuk om een mede-fanaat in de showroom tegen te komen.

Heb 2 pakjes weggeschoten met de jaarwisseling en kan niet anders zeggen dat dit regelrechte toppers waren.

Nog 4 pakken..:handsup: Samen met nog zo'n 85 andere F3 singleshots. Maar die worden lekker bewaard voor de komende jaren :D

Vond vooral de gele mooi! Het goud bleef mooi hangen tot de grond :D Had ik er maar wat meer van gehaald... nog 2 pakken over.

Ben wel benieuwd of de importeurs iets vergelijkbaars op de markt gaan brengen. 40 grams pijlen die niet te hoog gaan? :D

Wat ben ik blij dat ik hiervan een paar pakjes heb gehad en deze heb mogen stoken. Stuk voor stuk puur genieten bij elke die ik afstak. Des te triester is het feit dat deze er volgend jaar niet meer zullen zijn, treurig...

Back
Bovenaan