Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De vraag is blijkbaar gewoon zo groot dat dit een oerdomme zet is dat ze uit de handel gaan! Men koopt sowieso wel illegaal, maar stel nou dat deze gewoon in de handel/verkoop gebleven waren... 100% dat er binnen 2-3 jaar (2-3 seizoenen) een run op zou ontstaan en sommige liefhebbers/freaks en stoere jongetjes van 15 (die het meeste overlast veroorzaken) gewoon hiervoor zouden kiezen i.p.v. illegale harde knallers. Langzamerhand zouden importeurs hier meer op uitbrengen en meer in ontwikkelen en is in ieder geval een klein deel van het illegale eruit. En daarmee een klein deel van de overlast in de maanden voorafgaand o&n. Elk deel is mooi meegenomen toch?
Nu wil ik volgend jaar weer zo iets! Moet ik kijken naar een karton 3" shells. Wat op zich per 1 of 2 afsteken prima te doen is (en de prijs is ongv. gelijk per stuk).
Nee dit is gewoon een oerdom besluit. Punt.
Ik ben van mening dat de enige manier om het illegale 'grens' naar beneden te halen, is door de legale 'grens' naar boven te brengen. Een soort van balans erin te vinden. Waardoor men erin ziet dat het verschil minimaal is en de straffen het niet waard zijn. Nu is het verschil nog te groot! Het verdwijnen van deze single shots maakt dat verschil alleen maar groter!
31e net voor sluiting heb ik bij 2 verkooppunten net voor sluiting restvoorraad hiervan opgekocht.
Bij 1 had ik dit al voorhand afgesproken en de restant voor 9.50 eu p/s opgekocht. bij de ander na sluiting langs gegaan en hun hadden 1 doos over, hiervan 6 pakjes voor 10 eu p/s opgekocht en de overige pakjes overgelaten zodat de medewerkers het gratis mee mochten nemen naar huis.(Zo warmhartig was ik dan weer wel)
Gevaarlijk spul. Effecten raken de grond
Had twee pakjes en heb ze beide nog, Vond het zonde om de pakjes open te maken haha.
Ik heb nog 10 pakjes over ben ik heel erg blij mee