[Funke NL] Höllenfeuer

Hier vier pakjes van besteld voor € 20,- ben erg benieuwd hoe ze in het echt zijn op video's zien ze er tof uit :handsup:

Hier nog best wat pakjes van besteld, erg blij mee. Even voor de komende jaren veilig gesteld voordat ze straks niet meer te krijgen zijn. Ontzettend leuk stookspul voor tussendoor.

Echt halen als je de kans hebt. Top stookspul! Zie bijgaand video van vorig jaar:

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijft echt leuk spul om te stoken. De fluit is goed hard en de crackling wolk is ook zeker goed te noemen. Gelukkig nog een paar pakjes van over.

Dit was het eerste wat ik dit jaar afstak. Hij waaide meteen om en ik dacht, ach kan geen kwaad. Vervolgens vliegt hij tijdens de fluit de halve straat door.... Was wel gelijk een gave start.

Leuk spul dit, voetje liet echter te makkelijk los, je mag verwachten dat het iets betere kwaliteit heeft voor het geld.
Blij dat ik nog een pakje heb behouden voor komend jaar.

Dit was het eerste wat ik dit jaar afstak. Hij waaide meteen om en ik dacht, ach kan geen kwaad. Vervolgens vliegt hij tijdens de fluit de halve straat door.... Was wel gelijk een gave start.

Top deze.
Ivm met de harde wind liet ik de kinderen ook deze in een vuurwerkklem afsteken. Dan gaat het veilig.

Erg windgevoelig dat lichtte karton

De kinderen en ik zijn er blij mee en vinden de veiligheids maatregelen heel normaal.

Afgelopen jaar nog een paar pakjes mee kunnen nemen. Daar gaan we de komende jaren lekker rustig aan mee doen. Het pakje dat ik afgelopen jaarwisseling op gemaakt had bevatte overigens 2x de rode Höllenfeuer en miste violet.

Back
Bovenaan