[Funke NL] Goldblinker

smurf

VWC lid
Artikelnummer: FC302539
Artikelnaam: Goldblinker
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 499,5 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Verschillende staarten naar dikke gouden strobe, met palmen en dahlia's. Funke in vorm, 25 schots.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 49,95
Voorverkoop: € 44,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een cake, heb door het tempo bijna het gevoel naar een rustige box te kijken. Dat paars knalt er echt uit.

Prachtige cake, maar die prijs is echt net te! Zelfs met een goede korting nog een afweging, maar als je voor kwaliteit gaat dan is dit zeker de max in Nederland.

Prijzig: Ja. Maar wat een mooie cake! Heel fijne effecten, je kan zeggen wat je wilt maar wat een kwaliteit van Luypaers! Toch maar wat budget voor maken, ben heel benieuwd of het dan ook écht veel dikker is in de straat

Schitterende cake hoor, pure kwaliteit. Prijs vind ik echt te, leg er een tientje bij en je hebt een box, maar met een leuke freak korting zou ik deze er wel bij nemen.

Bedankt voor de straatfilm! Ik vermoed dat dit van redelijk veraf is gefilmd? Boeketten komen op mij wat klein over. Boeketten van de Asiatic Wildcat lijken wel iets groter.

Valt wel mee, denk een meter of 10. Gefilmd met een Samsung S10 in de groothoekstand. Daardoor oogt het waarschijnlijk wat kleiner. Qua effectgrootte gewoon goed. Gouden strobe deed het erg lekker en de paarse sterren mooi vol. Verder op niet heel erg onder de indruk. Gewoon een prima cake, maar naar mijn mening toch wel een tientje te duur.

Back
Bovenaan