[Funke NL] Cuckoo Cuckoo Fountain

Ik had vd week een doosje wat een stuk minder presteerde, jammer dat er dus best wat wisseling is in kwaliteit.

Ik laat ze dit jaar links liggen. In 2021 had ik 4 doosjes die waren goed. In 2022 had ik 4 doosjes waren slecht, van de 16 fonteintjes zijn er 6 uit elkaar geklapt en als ik de label van funke eraf haalde zag ik eronder nog een een label van TNT fireworks. Nee deze fonteintjes komen niet meer in de collectie.

Ik laat ze dit jaar links liggen. In 2021 had ik 4 doosjes die waren goed. In 2022 had ik 4 doosjes waren slecht, van de 16 fonteintjes zijn er 6 uit elkaar geklapt en als ik de label van funke eraf haalde zag ik eronder nog een een label van TNT fireworks. Nee deze fonteintjes komen niet meer in de collectie.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...koo-Fountain&p=1257424&viewfull=1#post1257424

Is anderen ook al opgevallen.
Iets van, als meneer Funke weg uit Liuyang is, dan gabberen de katten op tafel.

Ik vond dit vorig jaar echt een prijs/kwaliteitstopper. Heb er dit jaar een heel karton van 25 pakjes van aangeschaft omdat deze waarschijnlijk niet meer geleverd gaat worden in Nederland.

Had hiervan voor het eerst een flopper, gooide na paar sec z'n complete inhoud eruit als een mislukte mine..

Verder nooit problemen mee gehad

Mn buurman kwam ook met deze aanzetten, had deze in duitsland gekocht. We stonden wel even versteld van de knetters, effect best grote uitwerking en best hard.

Back
Bovenaan