[Funke NL] Cracker Fontänen

Bij 1e punt waar ik ze besteld had waren ze niet geleverd, dik balen! Best moppers over de Lesli/vw planet leveringen. Opgelost met een crackling en silver conic.

Bij mij waren ze helaas ook niet leverbaar, was er al bang voor. Winkel wilde het oplossen met Zena 3-steppers, maar heb ze vervangen voor Funke Cuckoo cuckoo fountains en Hollenfeuer.

Ook hier niet alles helaas, had er 8 besteld maar 5 uitgeleverd gekregen. Mijn geld netjes terug gekregen dus prima zo. Blij met die 5.

Ivo reinders in Groenlo heeft er momenteel nog wat liggen in de losse verkoop.
vanmorgen waren het er nog ongeveer 75 doosjes.

voor dat je meteen in de auto stapt, doe voor de zekerheid even een belletje hoeveel er nog exact zijn om teleurstellingen te voorkomen!

Ivo reinders in Groenlo heeft er momenteel nog wat liggen in de losse verkoop.
vanmorgen waren het er nog ongeveer 75 doosjes.

voor dat je meteen in de auto stapt, doe voor de zekerheid even een belletje hoeveel er nog exact zijn om teleurstellingen te voorkomen!

Thanks, morgenvroeg meteen even bellen! Helaas misgegrepen bij Huisman. Deze fonteinen zijn wel een extra ritje waard, echt geweldig spul. :droolthum

Zeker weten 6 meter breed minimaal en hard alsof dr een mat af gaat! Windkracht 6 doet ze niet veel goed haha

[

Laatst bewerkt:
heb hier de nederlandse versie 80 grams, (400g per doosje) en hebben allemaal n ander effect in een doosje zoals het hoort

Speciaal deze gekocht bij een tuincentrum waar ik nooit kom. En je raad t al...Ze waren er niet. Afgekeurd zei men. Nou echt niet maar goed de vervanger was ook niks dus geld terug. Zonde. Voor niks daar naar toe gegaan.

Leeuwarden, ook onvoldoende geleverd, ook geen geluk... Gaat blijkbaar ook overal nie zozeer op volgorde bestelling maar wanneer je 't haalt. Dat vind ik best wel kut.

Dit jaar er dus niet bij, groot gemis en nog niet eens door afkeur. Kloten Lesli!!! :mad:

Leeuwarden, ook onvoldoende geleverd, ook geen geluk... Gaat blijkbaar ook overal nie zozeer op volgorde bestelling maar wanneer je 't haalt. Dat vind ik best wel kut.

Dit jaar er dus niet bij, groot gemis en nog niet eens door afkeur. Kloten Lesli!!! :mad:

Vuurwerk-boulevard toevallig? Ik had 1 doosje besteld en kreeg als vervanger 2 doosjes 5M Gold Fontänen.

Back
Bovenaan