[Funke NL] Cracker Fontänen

pyrofan#1

VWC lid
[Funke NL] Cracker Fontänen

Artikelnummer: FF-30C150MIX
Artikelnaam: Crackerstern Fontänen
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 80 gram per stuk (400 gram per verpakking)
Aantal per verpakking: 5 fonteinen
Effectomschrijving: Assortiment van 5 fonteinen met verschillende luide crackling effecten. Sonnencracker, Crackerstern, Funkencracker, Silbercracker en Goldcracker fontein
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 10/5
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €14,95

Funke Cracker fontanen.jpg

Wij danken Funke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Vind deze er echt prachtig uitzien. Crackling lijkt echt goed hoog te gaan. Mijn handen beginnen wel te jeuken om deze te bestellen. Al is dat wel bij veel Funke Nl producten:yes:

Ik ben een fontein fanaat, heerlijk stukje vuurwerk. Dit zijn zo te zien kwaliteits fonteinen ala van der Nat.

Het is ontzettend leuk fonteinen te monteren op een wiel en zo een soort Maltees draaiend wiel te creeren. Dat is weer eens wat anders dan cakes doorlonten..:)

Mijn laatste spaarpot is stukgeslagen voor die gave funke artikelen .

De 'Silbercacker-Fontänen' (van het filmpje hierboven) zijn in feite niet hetzelfde als de 'Crackerstern-Fontänen' van deze thread. Dit is wat Funke zelf onder de video van de Crackerstern zegt:

The pieces seen in the video are the so called "Crackerstern-Fontänen", which are fountains with smaller sized crackling stars with silver sparks.
From all our 5 types, I consider this one to be the least interesting, as the stars and titanium turned out a little to big, so the difference to the "Silbercracker-Fontäne" is not as obvious as it should be.

De 'Crackerstern Fontänen' horen dus een kleiner effect te hebben dan de 'Silbercacker-Fontänen', maar blijkbaar is dit 'jammer genoeg' niet gelukt en is er dus uiteindelijk weinig verschil.

Ik denk dat hij vooral de uitwerking van de crackling bedoelt en niet zozeer de effecthoogte/grootte als geheel.. Hoeven ons in ieder geval geen zorgen te maken als ik die filmpjes zie.. :shocked:

volgens de foto op vuurwerkbieb zitten er 5 verschillende in een pakje ?

Bekijk bijlage 49684

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je wel een setje van 5 verschillende krijgt, omdat het artikelnummer: FF30C150MIX en eindigt dus op MIX.
Ook de Bengalfeuer Mix (FFL20MIX) en de Kometenbomben(FM382MIX) eindigen beide op MIX en daarvan weten we dat het gemixte setjes zijn. Daarom denk ik deze fonteinen ook een setje is van 5 verschillende.

Back
Bovenaan