[Funke NL] Cracker Fontänen

Wauw, nu ik de straatvideo's zie baal ik toch echt wel dat ik deze niet heb weten te bemachtigen. Hier ga ik volgend jaar zeker tijdig achteraan.
Wat een geweld! Kort en krachtig, helemaal in mijn straatje. Is het gek dat ik op 1 januari alweer zin heb ik het volgende oudjaar?

Zien er verdomd goed uit op films zeg. Dit jaar maar eens proberen in te slaan.

Bizar goede fonteintjes dit, niet te beschrijven hoe hard die crackling gaat! had hier maar 1 doosje van op de valreep maar had er wel meer gewild. Nog nooit zulke heerlijk fonteinen in NL gehad. :droolthum

In de intro van mijn showfilm zie je er 2. Erg goede fonteinen. Kort maar krachtig. Bijna te dicht bij de auto's gezet.

Dit zijn wel hele leuke dingen zeg, het weekend Thomas (titanium) erover gehoord en nu toch even de films gekeken. Overtuigd, sowieso deze even meenemen dit jaar!
Gaaf dat het zo een felle crackling geeft.

Ik had deze besteld maar helaas niet mee gekregen. Toen dacht ik achja het zijn maar een paar fonteinen, maar naar het zien van deze beelden baal ik er wel heel erg van.

Lijkt me een goede vervanger voor de nl t809.

Zouden crackling fontijnen nog harder kunnen als deze? Alpeco verkocht vroeger ook een zeer goede.

Kort maar krachtig! Camera had moeite haha.

Hier ook getest, effect was mooi, maar vond de tijdsduur toch behoorlijk tegenvallen.

Zijn dit Nederlandse varianten toevallig?
Weet iemand of er uberhaupt verschil zit tussen de Nederlandse en Duitse variant in effect?
Vind ze op de bovenstaande filmpjes niet perse de moeite waard, terwijl op andere filmpjes het vuur waarmee de crackling gepaard gaat hoog en breed is.

Zinkje lijkt ze eerst in de sloot te hebben laten vallen haha zo horen ze niet. Maandagochtendexemplaar. NL versie zijn gewoon keiharde knetteraars, en volgens mij qua inhoud zelfde in DE.

Zinkje lijkt ze eerst in de sloot te hebben laten vallen haha zo horen ze niet. Maandagochtendexemplaar. NL versie zijn gewoon keiharde knetteraars, en volgens mij qua inhoud zelfde in DE.

Hoe weet jij dat :p:wink: Dat exemplaar deed het niet heel lekker nee, met oudjaar paar anderen uit hetzelfde doosje die deden het al een stuk beter ja. Al met al erg leuke fonteintjes.

Back
Bovenaan