[Funke NL] Blattertanz Raketen [Vuurpijl Ass.]

Vorig jaar gehad en zijn perfect om te stoken zonder overlast te veroorzaken.
Zijn leuk voor van te voren maar voor 12 uur zeker niet.

Nieuwe video, van de NL batch. Uit de beschrijving:
This years batch for the NL market. The effect is pretty much the same as the 2019 batch for the German market, but sadly the tails start to burn a little to late, same the the "Goldfunken"- rockets for NL, leading to a too high flight; the problem has been solved already though for coming types of rockets.
Also our German designer updated the old design, which looks better now I think.

Laatst bewerkt:
Zit er uberhaupt nog verschil in de belgische variant tegenover de nederlandse variant? Of is dit allemaal 1 pot nat?

Echt prachtige pijlen. Net een afgestoken, effect is erg mooi en blijft lang hangen. Een topper!

Check! Bij weinig wind echte toppers. Ik heb er ook nog 9 nu, hopen op weinig wind overmorgen en anders bewaar ik ze. Ze zijn echt goed!

Echt prachtige pijlen dit! Zowel de leaves als de horsetail blijven heel lang hangen. Bij bijna elke pijl kwam zeker de falling leaves tot de grond. Ik vond het daardoor zelf beter om ze boven het water te schieten ipv in de woonwijk.

Toch wel 1 van de verrassingen van de avond. Als je alleen maar aan het knallen bent is dit perfect (voor jezelf en publiek ;))

Zo dan. Dat zijn zeker geen verkeerde pijlen. Als je van horsetails houd zijn dit wel lekkere pijlen om in je collecite te hebben. Kan me anderzijds ook voorstellen dat verschillende freaks het helemaal niks vinden.

Back
Bovenaan