[Funke NL] Blattertanz Raketen [Vuurpijl Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FR20BR
Artikelnaam: Blattertanz Raketen
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 20 gram per vuurpijl
Aantal per verpakking: 10 pijlen
Effectomschrijving: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €22,50

FR20-BR_BLATTERTANZ_RAKETEN-kopie.jpg

funke_blattertanz.jpg

Wij danken Funke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Deze pijlen zien er schitterend uit. Veel zorg aan besteed. Dan moet ik het filmpje nog gaan bekijken.:p Dat gedaan hebbende zeg ik hebbeuhh!!!!:handsup:

Persoonlijk vind ik dit helemaal niks, deze effecten. Maar er zullen vast wel liefhebbers voor zijn.
Voor €22,50 staat deze op de site van Vuurwerkbunker

Vorig jaar de Duitse / Belgische variant gehad. Het is een bijzonder effect en zeer goed uitgewerkt. Verder zou ik ze niet nog een keer kopen, 1 keer was leuk om er bij te hebben maar meer ook niet. Puur voor in de vooravond om er lekker van te genieten, absoluut niet na 00.00 afsteken.

Ik vind falling leaves, horsetails en waterval effecten echt prachtig maar dan liever in meervoud doormiddel van een cake. Dit deden ze met deze pijlen bij Burning airfield maar dat wordt een duur grapje om dat na te doen in miniatuur haha.

Waardeloos. Breng je dit op de markt voor die 6 liefhebbers die dit graag willen hebben? Ga eerst de rest van je producten fatsoenlijk leveren. Dat is helemaal niet gek als je de hoofdprijs vraagt en de helft verkoopt voor import. Snap niet dat funke nog steeds zo geprezen wordt.

Waardeloos. Breng je dit op de markt voor die 6 liefhebbers die dit graag willen hebben? Ga eerst de rest van je producten fatsoenlijk leveren. Dat is helemaal niet gek als je de hoofdprijs vraagt en de helft verkoopt voor import. Snap niet dat funke nog steeds zo geprezen wordt.

Funke staat garant voor kwaliteit, dan mag het ook wat meer kosten. En wat mij betreft hoe meer aparte producten, hoe beter!

Ja het mag wat meer kosten want het zijn topproducten. Toch blijft het bijzonder dat als er een blauw labeltje omheen zit dat het opeens geweldig is. Bekijk alle funke NL topics maar even. Wat een top producten zeg. Nou nou.. Ze zijn wel prima maar er wordt zo verdreven hier. Daarnaast, als je je klanten zo hard naait in Duitsland mag daar ook wat van gezegd worden. Ik ga er verder niet op in want Funke NL is een andere logistieke draad dus dan zou ik hun te niet doen. Dus Malte, let eens op..

Ja het mag wat meer kosten want het zijn topproducten. Toch blijft het bijzonder dat als er een blauw labeltje omheen zit dat het opeens geweldig is. Bekijk alle funke NL topics maar even. Wat een top producten zeg. Nou nou.. Ze zijn wel prima maar er wordt zo verdreven hier. Daarnaast, als je je klanten zo hard naait in Duitsland mag daar ook wat van gezegd worden. Ik ga er verder niet op in want Funke NL is een andere logistieke draad dus dan zou ik hun te niet doen. Dus Malte, let eens op..

Label kijk ik niet eens naar, ik zie gewoon een stukje kwaliteit en perfectie, Funke weet mij gewoon vaak te verassen door iets net even anders te doen.

Maargoed verder zelf weten , ik weet wel waar ik mijn geld aan wil uitgeven.

Label kijk ik niet eens naar, ik zie gewoon een stukje kwaliteit en perfectie, Funke weet mij gewoon vaak te verassen door iets net even anders te doen.

Maargoed verder zelf weten , ik weet wel waar ik mijn geld aan wil uitgeven.

Omdat je alleen het product ziet. Niet wat er achter de schermen gebeurd.

Ik vind het sprekend voor de intentie van Fünke (en blijkbaar meewerkende Lesli) om verrijkend, vrijwel afwezig, vuurwerk (kleiner spul, pijlen, en effecten) ook hier op de markt te willen brengen. Om dan deze pijlen aan te passen zodat ze hier goedgekeurd worden, wat bij de originele totaal niet het geval zou zijn, vind ik een mooi gebaar van achterliggende intentie.

In het echt is het effect werkelijk wonderschoon. Het is bijna onnatuurlijk hoe mooi lang de blaadjes naar beneden dwarrelen, bij de DE naar de grond, bij de NL moeten ze dus 6 of 10?meter boven de grond uitgebrand zijn. Dan nog zul je versteld staan te kijken van dit sprookjesachtige staaltje pyrotechniek :applause:

Ik vind het sprekend voor de intentie van Fünke (en blijkbaar meewerkende Lesli) om verrijkend, vrijwel afwezig, vuurwerk (kleiner spul, pijlen, en effecten) ook hier op de markt te willen brengen. Om dan deze pijlen aan te passen zodat ze hier goedgekeurd worden, wat bij de originele totaal niet het geval zou zijn, vind ik een mooi gebaar van achterliggende intentie.

In het echt is het effect werkelijk wonderschoon. Het is bijna onnatuurlijk hoe mooi lang de blaadjes naar beneden dwarrelen, bij de DE naar de grond, bij de NL moeten ze dus 6 of 10?meter boven de grond uitgebrand zijn. Dan nog zul je versteld staan te kijken van dit sprookjesachtige staaltje pyrotechniek :applause:

In Duitsland zijn ze ook aangepast omdat die brandende lontjes op de grond kwamen.

Ik vind t echt hele mooie pijlen met die falling leaves is weer eens wat anders...
En de verpakking en de afwerking is gewoon simpelweg perfect!

Leuk uniek effect, zeker in vuurpijlen. Ik zou ze zelf zeker eens proberen.
Een paar jaar geleden had ik de Shardana Rockets van Rubro. Bij één van de twee pijlen zaten ook falling leafs in het boeket. Dat gaf een erg leuk effect, want die bleven ook lekker lang branden. :)

Eddy.

Back
Bovenaan