Full Moon Party

Wat vond jij van deze box dan? Ben wel benieuwd naar je ervaringen aangezien jij er zelf bij was.

Een dikke snelle rambak! De link naar Full Moon is natuurlijk met de felle heldere effecten die erin zitten, alsof je naar een felle volle maan staat te kijken tijdens een vette party met allemaal gezellige gekleurde lichtjes. Inderdaad wel snel maar grote brede effecten. En prachtige falling leaves aan het eind zoals we die al uit de VOLT!-lijn kennen. Je moet wel van crackling houden...

Overigens vind ik onze filmpjes die hier gepost zijn beter dan de officiële productvideo maar dat is mijn mening:

Hahaha....117 middelmatige schoten voor 189 euro. :bonk: Max 70 Euro waard. De laatste video is overduidelijk een sample.

Dat kan ik helaas niet met je eens zijn. Een box met middelmatige schoten heeft niet zo'n spreiding en vulling zoals ik dat bij de Dealer Avond heb gezien.

Ik herinner mij nog een demo in Rijssen van een bepaald niet nader te noemen merk die met droge ogen een dealer demo gaf met 30 mm cakes die harder gingen dan mijn Xplode Big Cake 100s 2" en de Xplode 200MC multicalibers die ik dat jaar had. Sindsdien neem ik alle productfimpjes gemaakt door fabrikanten niet meer serieus. En dat er dan sommigen zijn die krekelfimpjes uit China geloven.. ( bedoel ik jou niet mee mijn gewaardeerde tukker Gizmo :thumbup: ).

Oei, deze komt toch wel erg fijn over, wat een geweld is dat in de straat dan zeg... Kruitstress slaat toe hehe, kriebelt wel om te kijken of dit nog even erbij kan. Dat wordt schuiven met het budget...
Iemand enig idee of dit al productie was?

Op film is dit inderdaad een dikke bak hoor! Vind het alleen wel erg aan de prijs voor de tijdsduur.. Aan de andere kant, een dikke afsluiter haal je hiermee gegarandeerd in huis!

Ik vond het helemaal niks. 45 seconden voor een bak van € 179.
Alle kleur die er in verwerkt was werd te niet gedaan door de vele crackling...

Geschoten op de Demo van Rowy Vuurwerk op 15-12-2018.
Sorry voor de harde wind gesuis :bonk:

Zeker geen verkeerde bak, dit gaat in de straat wel chaos opleveren. Echter vind ik het ook jammer dat de crackling van de 1e cake al zó snel komt, dat alle kleuren verdwijnen. Helaas.

Ben blij dat ik deze toch heb gekocht, die gaat er ziek uit zien in een straat. Maar ben het wel met jullie eens, hij is aan de dure kant voor de tijdsduur.

Back
Bovenaan