Full Moon Party

Ik zit te twijfelen of ik deze ga halen of mega willows van evolution, welke zouden jullie doen?

Ze zijn allebei dik, maar vooral heel verschillend van elkaar..dus kan een ander niet voor jou beslissen.
Ik heb toevallig de Full Moon party omdat ie wat heftiger is, meer variatie en een waaier heeft.

Wat een fantastische waaierbox is dit. En 0,0 pauzes waardoor die heerlijk doorloopt.
Excuses voor het lage camerastandpunt:

Dit is zeker een fantastische waaier, echt een topbox! Het verbaasde mij hoe breed ie eerste cake was, niet normaal. En dat laatste effect is ook mooi! Voor de freakbedrag zou ik hem wel weer willen bestellen maar anders niet. Hij schoot bij mij binnen max 35 sec leeg.

Goede film om het geluid van de crackling mee te krijgen zeg, erg lekker. Toch vind ik hem echt aan de forse kant qua prijs, hij is mij toch te snel voorbij.

Wist niet echt wat ik moest verwachten maar deze vond ik erg goed.
Advies prijs is wel erg hoog maar als je hem voor rond 100 euro kan kopen is het wel een aanrader. Hij is wel snel leeg.

Laatst bewerkt:
Blijft een indrukwekkende beuker met al die crackling en dat tempo, maar de prijs is mij echt te gortig voor een krappe minuut spektakel. Helaas.

Back
Bovenaan