Full Moon Party

Echt wel mooi hoor.
Maar voor ons in de straat is die te groot.
En ja, best wel prijzig.
Maar ik heb hem gefilmd.
Dus oordeel zelf.

Erg gave film cougar! Tenzij je dit blokje zelf betaald hebt... 180 euro voor 38 seconden... oef

Dit blokje heb ik niet zelf betaald of afgestoken. Ik heb gewoon, gezien de recente gebeurtenissen, wat kleiner spul gestookt. Maar ik was blij dat ik deze in straat heb gezien, is echt een brute bak in de straat, vind zelf het filmpje ook erg gaaf.

Wat een Heerlijke doos zeg, wel een beetje prijzig maar wat heb ik hier van genoten.
Mijn favoriet.

Wat een heerlijke rambak is dit! Op de straat films ziet het er goed uit! Ik heb nog getwijfeld of ik deze mee zou nemen, maar de prijs (in losse verkoop) heeft het tegengehouden! Uiteindelijk de Bulldozer meegenomen! Wie weet of deze in één van de acties te koop is mag een hintje geven!

Misschien wel een van de dikste NL waaiers van het moment. Echt heel vet dat effect met die lichtpuntjes. Jammer dat Steenbergen voor mij niet op een steenworp afstand ligt. Who knows maybe next year

Gave bak blijft het toch als ik de nieuwe demofilmpjes hierboven bekijk! Het lijkt erop dat de 2019 versie niets aan kracht heeft ingeboet!

Back
Bovenaan