Full Assault

Ondanks windkracht 4/5 en de (te) grote afstand vanavond deed deze het goed. Publiek was ook enthousiast. Maar leek toch wel wat minder dan de film van Mikosje.

Let wel op dat ik wat dichterbij sta en natuurlijk perfect weer had afgelopen oud en nieuw ( zoals je al aangeeft )

Wat een top box is dit.
Had na de demo in Goor wat twijfel, maar ondanks de harde wind was het exemplaar dat ik live mocht aanschouwen top. Ook het formaat is ideaal, lekker klein formaat die zelfs op de fiets nog mee kan : - )

Zeer leuke en goed betaalbare bak dit. Van genoten. Op de films komt ie al goed over maar in de straat vond ik hem nog wat beter. Knap wat ze uit de 25mm halen.

Deze box ook gehad en moet zeggen dat ik positief verrast was, een prima boxje die zich goed staande hield door de harde wind.

Eens met bovenstaande reacties. Wat een verrassend boxje is dit. Prijs kwaliteit van deze bak is echt top.

Wat een top box is dit.
Had na de demo in Goor wat twijfel, maar ondanks de harde wind was het exemplaar dat ik live mocht aanschouwen top. Ook het formaat is ideaal, lekker klein formaat die zelfs op de fiets nog mee kan : - )

Echt een mooie bak zeg. Lekker tempo, mooie kleurtjes en veel afwisseling. Heb ‘m een beetje over het hoofd gezien maar gaat meteen op de wishlist.

Je kan trouwens heul veel meenemen op de fiets, trust me ;)

Prima boxje dit inderdaad, klein van formaat maar uitwerking dikke prima. Mooi stookvoer voor 18:00.

Kreeg deze doos mee, in overleg, als vervanger voor de transbomber.
Moet zeggen dat dit gewoon een hele dikke bak is.

Zeker voor de prijs en de grootte.
Dit werd al opgemerkt door een lid van ons hier in een ander onderwerp hier.
Klein maar zeer fijn!

Dit is een foto van mn vuurwerk van dit jaar ter vergelijk:

20221231_155547.jpg

Als ik deze bak weer kan meepakken voor onder de 80 ergens zal ik er geen seconde over nadenken :bye:

Kreeg deze doos mee, in overleg, als vervanger voor de transbomber.
Moet zeggen dat dit gewoon een hele dikke bak is.

Zeker voor de prijs en de grootte.
Dit werd al opgemerkt door een lid van ons hier in een ander onderwerp hier.
Klein maar zeer fijn!

Dit is een foto van mn vuurwerk van dit jaar ter vergelijk:

Bekijk bijlage 71934

Als ik deze bak weer kan meepakken voor onder de 80 ergens zal ik er geen seconde over nadenken :bye:

Momenteel 79.99 bij Vathorst.

Back
Bovenaan