Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pas door het bezoekverslag deze maar eens bekeken. Wat een fijne box zeg! Dat snow ghost effect v.a. 0.53 is om te smullen in combi met dat groen en paars.
Topper van de bovenste plank. Ramt maar door. Veel afwisseling ook. Had 'm besteld voor afgelopen jaarwisseling maar helaas is de bestelling geannuleerd. Komt er dit jaar zeker weer.
Ik had hem ook besteld afgelopen jaar voor 63 euro. Extra balen dat ik hem niet gekregen heb gezien de goede straatvideo. Komend jaar staat hij zeker weten in de straat.
Bizar dikke uitwerking voor 25mm. Echt een geweldige box, die moet er gewoon in komen dit jaar. En zeer goed betaalbaar ( €89,95 verkoop prijs en dan kan er nog een leuke freakkorting af ).
Wat een lekkere bak zeg. Die gaat met stip op het wensenlijstje. Vind boxen met veel verschillende effecten vaak rommelig worden, maar daar heeft deze helemaal geen last van.
Inderdaad, gaat bij mij ook op de lijst. Weet iemand of er cakes zijn met alleen het effect die te zien is op 52 seconden en 55 seconden (in video hierboven van mikosje)?
Blijft eigenlijk bizar dat Wolff dit uit 25mm geperst krijgt! Heerlijke beuker, staat hoog op de wensenlijst voor dit jaar! Van die crackling palmen op het eind mag wel een losse 100sh box komen, geweldig effect!
Ondanks windkracht 4/5 en de (te) grote afstand vanavond deed deze het goed. Publiek was ook enthousiast. Maar leek toch wel wat minder dan de film van Mikosje.
Dat laatste salvo is tof, en het algehele tempo dendert wel lekker door. Effecten zijn verder niet heel bijzonder, maar ben wel blij dat ik hem heb staan dit jaar.