Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is wat mij betreft ook kanshebber voor beste cakebox vh jaar. De effect en burst zijn zeer goed te noemen en daarbij ook voor goede prijs te koop geweest. Heb hem zelf helaas niet maar wel live gezien, echt topper. Voor 25mm echt bizarre effecten
Wat een regelrechte topper van de bovenste plank dit. Wat. Een. Bak!!!
Heb de Hysteria (30 mm) hierna geschoten, en die is echt niet slecht. Maar de Full Assault blies deze er met gemak uit. Dit is dikke 30mm kwaliteit in een 25mm jasje. Effecten groot, burst hard, lekker divers. Regelrechte prijs-kwaliteit topper.
Weet niet of deze in kooi geleverd wordt aan de winkeliers? Zo niet: dan is de kooidiscussie bij deze een zinloze discussie
Deze vond ik ook prachtig. Wat een krachtige box.. Tempo, burst en spreiding, alles goed! Van de eerste paar schoten mag Wolff wel een volledige box maken, maar dan met verschillende kleuren.
Jezus Christus allemachtig NIET NORMAAL!!!!! Wat een gruwelijk vette bak! Dit was de afsluiter dit jaar en ik moest na afloop even bijkomen. Mijn verwachtingen waren al hoog maar deze werden in meervoud overtroffen. Alle klappen waren raak. Gigantisch voor 25mm. Grote afwisseling in effecten, prachtig stukje vuurwerk. Absolute must-have voor dit jaar, ik moet zeker weten dat ik niet gedroomd heb.
Ik was op de demo al onder de indruk, maar in de straat was het helemaal genieten !!
Enige dat mis ging, was dat ik met mijn telefoon in de lucht heb gestaan en ik blijk een foto te hebben gemaakt van het 1e schot
Had deze ook,was net zoals vorig jaar onder de indruk. Dit soort boxen kan Wolff meer mee doen. Vind zo wie zo dat Wolff over de gehele linie erg mooie pruducten op de markt heeft gezet (ook 20mm)
Voor het formaat en inhoud kruit was dit echt een geweldige box. Vond de blinkers aan het begin zeer goed en de kleuren erbij ook. Het 1 na laatste salvo was ook prachtig.
Wij hebben deze geschoten tijdens het 0.00 uur geweld en hij komt dan prima mee! Tempo is goed en lekker constant en de tijdsduur is daardoor prima. De effecten zijn groot en de burst is zeer goed. Echt een aanrader! Bijkomend voordeel bij het vervoeren is z'n kleine formaat