Freakdating

Dat laatste herken ik wel! Zit er zelfs aan te denken om een jaar niks te kopen of het ergens anders te vieren.. Dan maar een keer niks 😜
hier hetzelfde hoor ,je koopt het uiteraard in 1e instantie natuurlijk voor jezelf als liefhebber maar een bedankje of iets dergelijks zou op zijn minst kunnen toch ,daarom is dit idee / initiatief misschien voor sommige onder ons wel een uitkomst of het nou voor de inkoop of zelfs samen stoken / vieren is

Ik mis inderdaad wel een liefhebber om de hobby mee te delen. Echter is het ook kijken naar de familie verwachtingen. E.e.a. wordt gezamenlijk gedaan die dag, behalve het stukje ophalen en afsteken.

Anyhow, mensen uit overijssel (zwolle/ ommen/hardenberg/almelo) die wellicht samen een rondje ophalen en/of afsteken willen kunnen me pm-en.

Lijkt me ook wel tof gewoon lekker stoken (alleen NL BE DE vuurwerk) met paar gelijkgestemden. Omgeving De ronde Venen (tussen Utrecht en Amsterdam).

Jarenlang alleen gestookt, wel vrienden thuis uitgenodigd, maar niet dezelfde “kick” bij t afsteken van vuurwerk. Altijd gezellig, maar zij hadden het na 3 cakes ook wel weer gezien. Opmerkingen als “daar ging weer 30 euro” , “zonde van je geld” en “hoe veel was je nou kwijt?” waren elk jaar wel aanwezig.

Afgelopen 3 jaar samen met een andere freak oud en nieuw aan het vieren, en dat is naast dat het supergezellig is ook wel echt goud. De andere vrienden zijn ook gewoon aanwezig, maar laten mij lekker uit mn dak gaan. Uitkijken naar een product. Daarna nog bespreken. Helemaal genieten als je showtje lukt. Genieten van alles wat mooi was en dagen lang nagenieten. Kan het zeker aanraden.

Ik deel je mening volledig dat je hobby delen met andere gelijkgestemde/freaks zeker het plezier verhoogd. Deelnemen aan de VrijMiBo's van bijv. @Vuurwerkfeestje NL en de freakavonden later in het jaar doen het vuurtje zeker aanwakkeren of verhogen. Ook het bezoeken van demo's en shows gedurende het jaar doen het moraal goed als je met een groepje mede-freaks gaat, maar voor de portemonnee is het zeker minder..

Tijdens de verkoopdagen en de dag der dagen zelf merk je overigens wel dat vooral diezelfde mensen flink druk zijn en dat ook de verplichtingen op O&N (zoals familie en vrienden) het lastig maken om samen met mede-freaks te stoken. Dit laatste geldt ook zeker voor mijzelf omdat het thuisfront toch ook zo de nodige wensen heeft..

Hoop je te zien tijdens één van de VrijMiBo's van Feestje die gedurende het jaar worden gehouden!

Ben al jaren een eenzame stoker, heb wel familie die het leuk vind om te kijken maar met echte liefhebbers heb ik nooit gestookt. Zelf lijkt het me ook kicken om eens een keer met wat liefhebbers een paar uur te stoken. Zelf kom ik uit omgeving Groningen.

Mij lijkt dit echt harstikke tof en heel eerlijk, de jaarwisselingen die ik met mede-freaks heb gevierd waren de beste ooit.
Het probleem waar ik de laatste jaren mee zit, is mobiliteit.
Om te kunnen meeten heb ik vervoer nodig naar de locatie, in het verleden was dit geen probleem ( eigen auto )
Mocht ik met iemand mee kunnen rijden heen en terug, dan heb ik er een hoop voor over om er bij te kunnen zijn.

Jullie weten, heb een fantastische locatie hier om te kunnen stoken, maar ben er na een jaar of 10 eigenlijk ook wel klaar mee.
Mijn maat geeft geen ene reet om vuurwerk en heb zelf het gevoel dat er steeds minder mensen afsteken daar.
Dit jaar hebben we zitten gourmetten en dat was voor mij eigenlijk wel de druppel, had liever buiten gestaan zeg mar.
Elk jaar sjouw en sprint ik me kapot, terwijl de rest klaagt dat ze het koud krijgen en naar binnen willen.

Het zou heel tof zijn om weer eens met een gezelschap te zijn, die dezelfde passie nog hebben als ik.
Paar mooie combo's of projecten maken, lekker over vuurwerk lullen in plaats van kipfilet en uiteraard superveel filmen ( doe ik graag voor jullie)

Mij lijkt dit echt harstikke tof en heel eerlijk, de jaarwisselingen die ik met mede-freaks heb gevierd waren de beste ooit.
Het probleem waar ik de laatste jaren mee zit, is mobiliteit.
Om te kunnen meeten heb ik vervoer nodig naar de locatie, in het verleden was dit geen probleem ( eigen auto )
Mocht ik met iemand mee kunnen rijden heen en terug, dan heb ik er een hoop voor over om er bij te kunnen zijn.

Jullie weten, heb een fantastische locatie hier om te kunnen stoken, maar ben er na een jaar of 10 eigenlijk ook wel klaar mee.
Mijn maat geeft geen ene reet om vuurwerk en heb zelf het gevoel dat er steeds minder mensen afsteken daar.
Dit jaar hebben we zitten gourmetten en dat was voor mij eigenlijk wel de druppel, had liever buiten gestaan zeg mar.
Elk jaar sjouw en sprint ik me kapot, terwijl de rest klaagt dat ze het koud krijgen en naar binnen willen.

Het zou heel tof zijn om weer eens met een gezelschap te zijn, die dezelfde passie nog hebben als ik.
Paar mooie combo's of projecten maken, lekker over vuurwerk lullen in plaats van kipfilet en uiteraard superveel filmen ( doe ik graag voor jullie)
Uit welke regio kom je?

Jazeker 😀 wij wonen nog enigzins bij elkaar in de buurt ook. Heb alleen wel een gezin met jonge kinderen dus dat maakt het wel iets lastiger, maar lijkt mij lachen om te stoken met medefreaks.
We kunnen altijd even kijken hoe of wat tegen die tijd;)! Wij verwachten ook een kleine in Juni. Maar er gaat gestookt worden haha

Leuk initiatief! Ik stel me beschikbaar in de omgeving Doetinchem. Bijv. een leuke stooksessie begin van de avond? Alles in overleg uiteraard.

We kunnen altijd even kijken hoe of wat tegen die tijd;)! Wij verwachten ook een kleine in Juni. Maar er gaat gestookt worden haha
Jazeker 😀 wij wonen nog enigzins bij elkaar in de buurt ook. Heb alleen wel een gezin met jonge kinderen dus dat maakt het wel iets lastiger, maar lijkt mij lachen om te stoken met medefreaks.
Ik zit wel wat zuidelijker.. ook een gezin met jonge kids. Krijg op de 31e altijd wel veel ruimte van mijn vrouw. Als ik zeg dat ik van 18-21 weg ben om te vlammen buiten dan vind ze dat alleen maar leuk voor me.. zolang ik vanaf 22 uur maar aansluit.

Even voor mijn gemak, bij interesse, sluit je bericht ff af met <gebruikersnaam> (woonplaats) en provincie, zoals hieronder, dat kopieert voor mij makkelijker.

Tot dusver flinke verdeling...

Zuid Holland
GMP (Hellevoetsluis)
ATF (Oostvoorne)

Brabant
Teun48 (Den Bosch)

Utrecht

Overijssel
JosZie (zwolle/ommen/hardenberg/almelo)
Blup (Deventer)

Noord Holland
Stuifie (Haarlem)
vbPyroSchagen (Schagen, denk ik)
Uxenve (vlakbij Schagen)

G3rb (Omgeving De ronde Venen (tussen Utrecht en Amsterdam)

Groningen
Pyro2002 (Groningen)

Friesland
BlackIce45

Drenthe
Japieh (Paterswolde - Kop van Drenthe)
dvisser050 (Zuidlaren)

Gelderland
Calim3ro (Doetinchem)

---------

Pielke (?)

(Under construction)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me ook leuk om savond's wat samen te doen of idd samen afhalen! ik kom uit Paterswolde (kop van Drenthe)

Japieh (Paterswolde - Kop van Drenthe)

Even voor mijn gemak, bij interesse, sluit je bericht ff af met <gebruikersnaam> (woonplaats) en provincie, zoals hieronder, dat kopieert voor mij makkelijker.

Tot dusver flinke verdeling...

Zuid Holland
GMP (Hellevoetsluis)
ATF (Oostvoorne)

Brabant
Teun48 (Den Bosch)

Utrecht

Overijssel
JosZie (zwolle/ommen/hardenberg/almelo)

Noord Holland
Stuifie (Haarlem)

Blup (Deventer)

Pielke (?)

dvisser050 (Zuidlaren)

(Under construction)
Deventer mag onder kopje Overijssel! Zwolle Deventer is niet gek ver weg

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me inderdaad ook leuk om met freaks te stoken. Ben nu altijd met vrienden die er niet zoveel om geven.
Of het in de planning past moeten we nog even zien, maar wie weet

1908OTC - Otterlo (Gelderland)

Back
Bovenaan