Mij lijkt dit echt harstikke tof en heel eerlijk, de jaarwisselingen die ik met mede-freaks heb gevierd waren de beste ooit.
Het probleem waar ik de laatste jaren mee zit, is mobiliteit.
Om te kunnen meeten heb ik vervoer nodig naar de locatie, in het verleden was dit geen probleem ( eigen auto )
Mocht ik met iemand mee kunnen rijden heen en terug, dan heb ik er een hoop voor over om er bij te kunnen zijn.
Jullie weten, heb een fantastische locatie hier om te kunnen stoken, maar ben er na een jaar of 10 eigenlijk ook wel klaar mee.
Mijn maat geeft geen ene reet om vuurwerk en heb zelf het gevoel dat er steeds minder mensen afsteken daar.
Dit jaar hebben we zitten gourmetten en dat was voor mij eigenlijk wel de druppel, had liever buiten gestaan zeg mar.
Elk jaar sjouw en sprint ik me kapot, terwijl de rest klaagt dat ze het koud krijgen en naar binnen willen.
Het zou heel tof zijn om weer eens met een gezelschap te zijn, die dezelfde passie nog hebben als ik.
Paar mooie combo's of projecten maken, lekker over vuurwerk lullen in plaats van kipfilet en uiteraard superveel filmen ( doe ik graag voor jullie)