vbPyroSchagen
VWC lid
Ritje over de dijk is zo gemaaktGoed initiatief! Ik zou ook zeker openstaan voor stoken met medefreaks tijdens de jaarwisseling, gezien ik geen liefhebbers om me heen heb. Zit zelf in regio Friesland![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ritje over de dijk is zo gemaaktGoed initiatief! Ik zou ook zeker openstaan voor stoken met medefreaks tijdens de jaarwisseling, gezien ik geen liefhebbers om me heen heb. Zit zelf in regio Friesland![]()
Zeker, zo beland ik ook ieder jaar bij pyro outlet joureRitje over de dijk is zo gemaakt![]()
Haha voor mij t zelfdeZeker, zo beland ik ook ieder jaar bij pyro outlet joure![]()
Zeker kom ook uit de buurt dus bij animo sta ik er best voor open. Vervoer is ook geen punt voor me (eigen auto).Nog Noord Hollanders aanwezig hier die open staan voor iets soortgelijks?
Regio Noord-BrabantUit welke regio kom je?
Kijk nog iemand bij ons uit de buurt. Dat wordt gezellig.Leuk! Dit jaar toevallig op oudejaarsavond ook een freak tegengekomen, maar weet niet wie het is.. Dus mocht je dit lezen..
Was wel heel erg leuk om kort even met een freak te kunnen stoken!
PatrickM (Niet ver van Alkmaar), Noord-Holland.
Ze zijn niet achterlijk dus..Na de vraag van Stefan over de vrouwelijke freaks is het inderdaad erg stil gebleven.. toeval?![]()
Wie weet wat er allemaal in @stefantvs z'n mailbox zit...Ze zijn niet achterlijk dus..![]()
Toegevoegd aan de startpost.Helemaal gemist dit topic. Zou dit zeker mooi vinden! Ben ook bereid om een stukkie te rijden vanuit Apeldoorn naar bijvoorbeeld Zwolle of Deventer.