Freakdating

GMP

VWC lid
Ik heb ff geen betere plek, dus open ik het maar hier.

De titel is natuurlijk wat gekscherend bedoeld, maar ik proefde her en der op forum wat gelijkgestemde kreten.

Het idee van een centerparcs afhuren voor freaks zal niet lukken, maar het kan geen kwaad om hierover een openbare brainstorm of op z'n minst interessepeiling te doen.

Ik hoef persoonlijk niet zo nodig met een enorme groep te stoken, maar ik zou denk ik wel een fijnere beleving van de hobby hebben als er 1 of 2 gelijkgestemden betrokken zouden zijn. In aanloop van, of ook op O&N. Ik heb dit vele jaren wèl kunnen doen, maar de afgelopen 4-5 jaar niet meer. En dat maakt het toch net ff wat minder.
Naast gedeelde ervaringen en plezier, biedt het wellicht ook mogelijkheden qua inkoop, bereik van producten, logistiek, etc.

Ik woon zelf in regio zuid-holland-zuid (Voorne-putten, schuin onder Rotterdam, boven Zeeland). Maar ik kan me voorstellen dat het nuttiger/overzichtelijker is (bij grote animo) om een topic per regio te openen.

Maar zie dit topic vooral als schot voor de boeg en brainstormgelegenheid. Bij animo kunnen er dan topics op de juiste plek (?) geopend worden.

Welke freaks in regio Zuid-Holland zuid (of elders) zien mogelijkheden voor het delen van onze mooie hobby?

‐-------------‐- update -------------

Even voor mijn gemak, bij interesse, sluit je bericht ff af met <gebruikersnaam> (woonplaats) en provincie, zoals hieronder, dat kopieert voor mij makkelijker.

Tot dusver flinke verdeling...

Zuid Holland
GMP (Hellevoetsluis)
ATF (Oostvoorne)
Stefantvs (Zoetermeer) staat open voor Milfs

Noord-Brabant
Teun48 (Den Bosch)
Thunderboy (Tilburg)

Utrecht
G3rb (Omgeving De ronde Venen (tussen Utrecht en Amsterdam)

Overijssel
JosZie (zwolle/ommen/hardenberg/almelo)
Blup (Deventer)

Noord Holland
Stuifie (Haarlem)
vbPyroSchagen (Schagen, denk ik)
Uxenve (Heerhugowaard)
Pietjelol
PatrickM (Niet ver van Alkmaar)
Pyro-adam (Amsterdam)

Groningen
Pyro2002 (Groningen)

Friesland
BlackIce45

Drenthe
Japieh (Paterswolde - Kop van Drenthe)
dvisser050 (Zuidlaren)

Gelderland
Calim3ro (Doetinchem)
1908OTC (Otterlo)
Tjeerdbeer (Apeldoorn)

---------

Pielke (?)

(Under construction)

Laatst bewerkt:
Zelf net uit Voorne Putten weg verhuisd terug naar Den Bosch. Maar ook ik deel de interesse om die ene mooie dag, of een deel van de avond, te delen met een liefhebber. Afgelopen jaarwisseling alleen gestookt met wat ongeïnteresseerd publiek en dat is het toch ook niet.

Dus ik lees hier even mee, en mochten er liefhebbers dit voorstel ook in Brabant willen realiseren stuur me gerust een PM. Dan laten we hier maar weer doorgaan voor de Zuid Hollanders :wink:

Top! Al jaren interesse in iets dergelijks. Sta open voor een paar uur savonds stoken samen met 2-3 gelijkgestemden. Vooral laagdrempelig houden en geen fratsen.

Ik woon zelf in Deventer

ken het probleem wel een beetje dus ben zelf idd ook wel benieuwd ,dus ben benieuwd of er nog meer utrechters iets zien in dit idee ?? samen halen scheelt kosten en vaak ook meer voordeel en wie weet zelfs samen stoken met gezelligheid

Ik had al geopperd bij vwc in 2025 suggesties/tips of hier een apart gedeelte voor aangemaakt kan worden. Er zijn inderdaad veel mensen die op zoek zijn naar stookmaatjes of iemand met wie ze vuurwerk op kunnen halen of gezamenlijk naar evenementen te gaan..

Ik woon in Oostvoorne trouwens...

Eerste wat ik dacht toen ik de titel zag is dat iedereen wilt daten met de paar vrouwelijke leden hier. Gelukkig is t anders haha.
wel de beste combi toch een vrouwelijk pyro erbij ;) all you need is love the pyro edition, wordt het toch nog een leuk programma na al die jaren !!!

Sta hier wel voor open en dan vooral mbt inkoop van producten. Dus mocht er iemand ook zo over denken rondom Zuidlaren dan kunnen we daar altijd even over sparren.

Ligt aan de hoeveelheid deelnemers
(Geintje)

Is niet mijn kopje thee.
Als eerste zal het wel meevallen, maar nr5 moet al erg van roomtaart houden en nr 20 alsof hij door een open deur zo een frikandel de gang in flikkert🤢🤮

Het hoofdtopic is wel een goed idee en zou ik ook wel eens willen ervaren , nu is het hier in de straat meer zo van : die gek regelt ons wel een leuke avond en wij houden de hand op de knip om een keertje extra op vakantie te gaan.

Als eerste zal het wel meevallen, maar nr5 moet al erg van roomtaart houden en nr 20 alsof hij door een open deur zo een frikandel de gang in flikkert🤢🤮

Het hoofdtopic is wel een goed idee en zou ik ook wel eens willen ervaren , nu is het hier in de straat meer zo van : die gek regelt ons wel een leuke avond en wij houden de hand op de knip om een keertje extra op vakantie te ga
heren heren laat we het ontopic houden ;)

Het hoofdtopic is wel een goed idee en zou ik ook wel eens willen ervaren , nu is het hier in de straat meer zo van : die gek regelt ons wel een leuke avond en wij houden de hand op de knip om een keertje extra op vakantie te gaan.
Dat laatste herken ik wel! Zit er zelfs aan te denken om een jaar niks te kopen of het ergens anders te vieren.. Dan maar een keer niks 😜

Back
Bovenaan