[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Inmiddels zitten we alweer een dikke week in het nieuwe jaar. Er zijn al heel wat stemmen uitgebracht, maar dit mogen er nog veel meer zijn. Jullie hebben nog een aantal weken om te stemmen. Stemmen is een kleine moeite én wij verloten per poll een mooie prijs onder alle stemmers!

Transbomber! Geschoten als laatste na de 6 elements, wat een heerlijke doos als finale. Tussen de derde en de vierde cake had ik bewust een korte pauze gelaten zodat het nog meer als een verassing kwam dat de laatste cake in één keer leeg ging. Mensen in de buurt wilden mij al de hand geven en bedanken maar ik zei wacht nog even en toen ging de laatste cake, wat een geweld. Het publiek vond het geweldig.

eens met bovenstaande post!

voor nog geen 6 tientjes een topbak!

voor mij ook de transbomber!
daarna crashbox
rebound van volt

Transbomber! Georganiseerde chaos :).. Denk dat ze flink in moeten gaan slaan voor dit jaar, die dingen gaan de toonbank overvliegen..

Ik ga voor de cruel traction. Al drie jaar op een rij presteert deze geweldig in de straat. Voor mij de absolute winnaar.

Ik ga voor de Hardstyle Box, maar de Full Traction en de Palmspring 3000 (van auto Ypenburg) verdienen ook zeker een vermelding!

Back
Bovenaan