Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whoehoe, net karton Big19 besteld! Nette prijs voor 12 cakes! Was gisteren lichtelijk gestressed dat deze niet meer voorradig was tot vandaag!

Het eerste wat ik doe als ik thuis ben is een karton big 19 inslaan! Er zullen in de loop van het jaar zeker nog wat andere producten aan mijn bestelling toegevoegd worden! Echt top artikelen voor top prijzen!

Haha ik heb al besteld :bonk:

Road Riot en Joy Ride, waarschijnlijk later deze week meer als er nog is :)

Even een kleine reminder:

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "Toevoegen aan vorige bestelling" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.

Geweldige actie weer. Afgelopen jaar genoten van de big19, binnenkort ook maar 1 bestellen. Het afhalen was mij goed bevallen, erg gezellig daaro;), vooral met de twee wat oudere heren die buiten onder de tent stonden. Je ziet me aan het eind van het jaar weer verschijnen!

Zo de 3e bestelling de deur uit :) B19 erbij en 2x Joy Ride en nog wat vermaak spul hahaha
Nu maar even een pauze inlassen, anders moet ik straks nog sparen voor benzinegeld, om de doosjes op te kunnen halen!

Gelijk maar besteld. Waarom wachten:p. Dus weer een karton big19 aan het eind van het jaar! Geweldige cakes voor een nog geweldigere prijs. 10,84 euro voor 19 schoten, iets van 300-400 gram kruit en effecten waarvan je gaat denken dat het volle 500 grams potten zijn. Heerlijk, dus Patrick, weer tot het eind van het jaar en bedankt voor de acties!

Waarom vul je nou die voorraad aan Patrick? Ga ik weer geld uitgeven :D.

Nee hoor, top service! Volgende bestelling volgt vast snel :wink:.

Ook gisteren al besteld. Kon me niet inhouden met zulke prijzen :-) pff hoe bedoel je Freak haha

Road Riot
Triple Trouble
The Miracle
Threesome
Shaft 2x
Wasp 4x
Blue Thunder 2x
Finale Fate 2x
Stars over Paris 2x
Happy Thunder Q 8x

Oeps:

Nu al dit besteld: