Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, super zeg!!Hoelang loopt deze actie?? Want wil nog even aankijken, maar dat de actie niet ineens weg is.

Leuk dat je dan elke maand weer wat kan bijbestellen! Kost het je in december qua gevoel weer minder geld!

Dat klopt zeker!! Ook geen minimaal bedrag van 500 euro ofzo.
Of je kan gewoon elke maand of zelfs elke week wat aan de kant doen voor vuurwerk en na 10 maanden dank je: Oef wat zit daar nou in het potje... of in mijn geval op de rekening.

Echter wacht ik nog even met bestellen. Succes in ieder geval, zitten mooie prijzen tussen!!

Groet.

Lekker bezig Pat! Gewoon gelijk door, hier houden we van. Het is dat ik de centen nu ff elders nodig heb anders had ik al zeker wat gereserveerd, topprijzen.

Even een tijdje op de sit doorgebracht, en mijn eerste bestelling is hier ook een feit!!

Lekker dicht bij huis vuurwerk voor een mooie prijs halen, oftewel tot over 358 dagen :D

Wat een mooie actie prijzen Pat! :thumbsup:

Het is dat ik over 42 dagen een ander jaarlijks groot 5 daags feest heb anders had ik wel wat gereserveerd!:p

Lekker bezig Patrick! Eerst de portomonnee weer een beetje rust geven maar over een paar maandjes gaat er zeker alvast wat besteld worden :)

Mochten ze hard gaan en Wolff heeft nog voorraad dan zal ik ze aanvullen, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen of dat gaat gebeuren.

Hoppa... de kruitdampen zijn nog niet opgetrokken of de eerste bestelling is alweer de deur uit :) Top actie hoor! :D

Mochten ze hard gaan en Wolff heeft nog voorraad dan zal ik ze aanvullen, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen of dat gaat gebeuren.

Ik heb hem toch maar aangeklikt:D het fuego projectje is nu ook definitief. Die prijzen.. geweldig!
Met andere woorden de eerste bestelling is weer geplaatst.

Volgende maand weer even winkelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan