Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha mooi om te zien dit dat het nu alweer mogelijk is om hier te bestellen en dat er ook alweer redelijk veel zijn die het nu al bestellen.
Bedankt voor deze actie Patrick.

Wil graag wat bestellen... De kartonnen big 19 gaan hard... Hopelijk zijn ze er nog zodra ik mijn loon heb........ Wel echt toffe aanbiedingen!

Kijk is aan, mooi dat de voorverkoop alweer zo snel begint. Valt iets minder op als ik elke maand paar potjes koop dan alles in de laatste paar maanden :p
Zullen van mijn kant sowieso weer een aantal bestellingen komen!

En de big 19 is weg. Komen er nog meer van deze? En komen er in de loop van het jaar ook producten die er nu nog niet bij staan?

Pfieuw! Net even de laatste Cruelty veiliggesteld ;)
Binnenkort nog even wat meer spulletjes hamsteren! :)

En de big 19 is weg. Komen er nog meer van deze? En komen er in de loop van het jaar ook producten die er nu nog niet bij staan?

Het antwoord staat een paar posts boven je. Worden we tegenwoordig ook al te lui om informatie terug te lezen? :D

Doel je dan op nieuwe producten of op de voorraad ?
Nieuwe producten mogelijk wel, maar voor nu eerst bestaande voorraad.
Blijkt dat bepaalde producten hard gaan en die zijn nog voorradig bij de importeur dan zal ik ze waarschijnlijk wel aanvullen.

Ik vind het echt geweldig dat mensen nu al bestellen en balen dat iets uitverkocht is :D

FREAKS!:)

Ondertussen smullen van de prijzen en balen dat het niet in de buurt is..

Zo toch ook maar dit jaar wat betseld twijfel elk jaar want is toch een stuk rijden maar nu met deze prijsen kan ik er makkelijk voor rijden. Bedankt

Ik wilde even melden dat onderstaande artikelen weer beschikbaar staan op de site en/of de voorraad verhoogd is:
- Big19
- Road Riot
- Triple Trouble
- Threesome
- Silver Salute
- Heavy 3
- Cruelty
- Stars over Paris

Ongelovelijk dat je dit nu al doet! echt super!
mag ik 1 vraag stellen?
waarom is de big 19 130 euro? bij valk kan je hem al voor 120 euro krijgen?

Ongelovelijk dat je dit nu al doet! echt super!
mag ik 1 vraag stellen?
waarom is de big 19 130 euro? bij valk kan je hem al voor 120 euro krijgen?

Wat is dit voor rare vraag? De Big 19 wordt bij elke dealer voor een andere prijs aangeboden. Soms stunten ze met de prijs en wordt het 140, 130 of zelfs 120 euro.

Mogelijk dat Valk hem groter inkoopt dan dat ik doe ( vanwege de Valk19 ) en daardoor zal Valk denk ik een iets andere prijs hebben.
Overigens is de Valk19 geen omlabeling van de Big19, dus niet hetzelfde product.

En ik moet uiteindelijk er nog wel wat aan over houden ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan