Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het aanvullen maaruh.... Wil je de voorraad eind februari ook nog even aanvullen? Carnaval moet eerst nog gevierd worden dus er is nu even geen geld voor een karton Big 19 :P.

donders wat een mooie aanbiedingen weer, maar ja of ik dit jaar met oud en nieuw in nederland ben weet het niet dus ga de gok niet nemen had anders zeker de BIG 19 genomen

Ok ik kon het ook niet laten, weer een paar potjes aan de collectie toegevoegd :D

Ik moet wel een paar keer lopen :bonk:

Ook maar bestelling geplaatst:

Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1

Wel een eindje rijden voor me, maar de goede prijzen en de snelle reacties van Patrick hebben me vandaag hier de 1e bestelling doen plaatsen.

Top service tot nu toe!

Mijn lijst tot nu toe,komt nog meer:D

1x Karton Big 19
2x Joyride
1x Road Riot
1x Concerto rosso
2x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris

Vindt dit ideale actie,kan iedere maand wat bijbestellen en een mooie collectie opbouwen!

Zo od dat heb ook al karton Big 19 besteld en karton Joyride!! Komt nog meer bij kan weer mooie collectie opbouwen zo... Top Patrick!!

Maar ff voor de zekerheid alvast de laatste final fate besteld, die stond namelijk op mn lijstje :)

Tot nu toe dus:
-final fate
-stars over paris
-karton big 19

Mijn lijst begint ook steeds langer te worden,en nog zoveel wensen:D
gelukkig heb ik een grote kofferbak:cool:

Ik denk dat mijn lijstje voorlopig even gereed is.

Maar uiteindelijk wil ik toch altijd meer :D

Worden de Joy Rides nog aangevuld, mochten ze uiteraard op voorraad zijn bij Wolff :bonk:

Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Er staat onder het product bekijk product of in winkelwagen plaatsen als er onder staat bekijk product is het uitverkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan