Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals in mijn bericht hier boven staat heb ik zojuist mijn eerste bestelling gedaan. Daarna ook gelijk een mail gestuurd met wat overige vragen die ik had omtrent assortiment. Binnen enkele minuten een reactie. Na wat heen en weer gemail alles opgelost. TOP service kan niet anders zeggen!!

Ik heb de laatste weken al een aantal maal de vraag gehad of wij ook concerto Rosso, Wasp en Duro hebben.
Deze hebben wij niet in het assortiment, mocht er vanuit jullie genoeg animo zijn zodat ik een karton kan inkopen en kan verdelen onder de liefhebbers dan bestaat daar de mogelijkheid voor.

Mocht je hier interesse in hebben, laat het dan even weten zodat ik kan inventariseren wie er hoeveel wil en of we aan karton inhoud komen.

grtz,

Patrick

Ik heb hierin zeker interesse. Het zijn ook de producten die ik je al een keer gemaild heb.
Dus wat mij betreft helemaal super. Zou tof zijn als er meer zijn die het ook willen. Dan kunnen we elkaar een beetje helpen.
greetzz

Hoi,

Ik zou graag ook wat buiten het assortiment mee willen bestellen, namelijk 4x Concerto Rosso en 2x Wasp. Hoop dat het lukt!

Gr

Leuk dat er animo is voor deze artikelen !

De prijzen en karton inhoud zijn als volgt:

- Concerto Rosso €12.50 p/stuk 12 stuks in karton
- Wasp € 8.50 p/stuk 24 stuks in karton
- Duro € 3.95 p/stuk 60 stuks in karton

Dit gaat alleen door als ik een vol karton van de artikelen haal.
Ik zal hier in de topic posten hoe het staat met vraag naar deze producten!

Voor nu heb ik aanvraag voor:
8 x Concerto Rosso
10 x Wasp
8 x Duro

Laatst bewerkt:
Voor nu heb ik aanvraag voor:
14 x Concerto Rosso
10 x Wasp
8 x Duro

Leuk dat er animo is voor deze artikelen !

De prijzen en karton inhoud zijn als volgt:

- Concerto Rosso €12.50 p/stuk 12 stuks in karton
- Wasp € 8.50 p/stuk 24 stuks in karton
- Duro € 3.95 p/stuk 60 stuks in karton

Dit gaat alleen door als ik een vol karton van de artikelen haal.
Ik zal hier in de topic posten hoe het staat met vraag naar deze producten

white thunder staat nog op uitverkocht, maar kan hem wel toevoegen.
greetzz
Edit: staan niet meer op uitverkocht nu, heb er 6;-)

Even tussendoor: Een groot compliment voor deze winkel.!!
Zij hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.
Ze bieden een nog snellere service dan Overtoom!!
Goed bezig mannen!! (Patrick)

Voor de Concerto Rosso hebben we genoeg aanvragen dus die is opgenomen in het assortiment en blijft voorlopig nog voor €12.50 verkrijgbaar ! Svp even hier reageren of in pm als je hem wilt hebben, hij staat nu nog niet op de site.

Voor de wasp staat de teller nu op 16 stuks, zijn er nog 8 voor nodig om dit rond te krijgen !

Mocht je andere artikelen willen delen, stel de vraag gerust hier in de topic, wie weet is er een andere liefhebber zodat we het kunnen verzorgen voor je ;)

Voor de liefhebber er zijn nog 2 Panter's beschikbaar voor €25.95 p/stuk, zijn bestelbaar via de website.
Ook staan er 2 Conterto Rosso's op de site, deze zullen wij waar nodig extra gaan inkopen!

De Panters zijn al weer uitverkocht, mocht er animo onder jullie zijn laat het dan weten dan kan ik kijken of dat we een karton kunnen delen onder de liefhebbers, er zitten er 6 in een karton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan