Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er komen in de loop van de middag ook nog een beperkt aantal Heavy3 van Wolff op de site te staan tegen een zeer aantrekkelijke prijs!

Oke! Lekker hoor die prijzen! Hier hoef ik geen nacht over te slapen! Elke maand (niet zoveel als nu Patrick)een kleine bijdrage voor een prettig uiteinde hahaha!

Onze site is op het moment niet bereikbaar, wij zijn druk bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak!

Mooie actie, helaas ook voor mij iets te ver weg, of er moet iets geregeld gaan worden met freaks uit de buurt.

En anders..ach dan wachten we gewoon gerust tot september!

Inmiddels krijg ik regelmatig de vraag via pm of de artikelen die uitverkocht staan op de site weer terugkomen. Deze zullen, indien ze terug in het assortiment komen weer worden aangevuld. Mocht een artikel uitverkocht zijn, stuur mij dan gewoon een pm dan kunnen we kijken of ik ze binnenkort al toe kan voegen of dat er wat anders te regelen valt!

Fijne actie zo aan het begin van het jaar. Ik heb gisteren en vandaag gehad met Patrick via de mail. Ook nog een aantal producten kunnen bemachtigen (tegen hele mooie prijzen) die niet op de website staan! :D Dank je Patrick voor de service!

Laatst bewerkt:
Kon het niet laten en heb vandaag nog een cake besteld. Mijn goudproject voor 2014 - 2015 is al een heel eind opweg in ieder geval. Daarnaast een cake voor een mooie prijs kunnen bemachtigen, die toch al stiekem een jaar of 3 op mijn verlanglijstje staat. :)

Status half januari..: :p
1x Full Metal Assault
1x Gate of Heaven 2
1x Hurricane
2x Cruelty
3x Fuego

Voor de mensen die Huizen binnen rijafstand hebben, sla je slag zou ik zeggen! Snelle reactie, goed service en scherpe prijzen!

Voor mij is het huidige vuurwerkseizoen nu echt even klaar. :wink:

Parick nogmaals dank voor nu!

Laatst bewerkt:
Zo eerste bestelling de deur uit.
10 x fuego. Voor die prijs kon ik ze echt niet laten liggen. Gelijk ook maar the moment erbij gedaan. Heb ik alvast wat tails ingeslagen.
Ben nu nog in afwachting wat Patrick nog meer achter heeft liggen.
Wel fijne service en goed contact terwijl ik dit jaar pas voor het eerst bestel daar.
Als dat zo blijft zou ik hier zomaar eens meer kunnen gaan bestellen...
greetzz

Wij hebben nog een aantal Phantom´s uit de Full loaded lijn toegevoegd aan de webshop en tevens een aantal Omega´s uit de Maxxtreme lijn.

Ik heb nog 2 x redhead erbij kunnen krijgen. Had patrick nog ergens gevonden. Voor een leuke prijs meegekregen. Super geregeld en goed contact weer.
Het blijft gewoon een lekkere actie.

greetzz

Ze zouden zichtbaar moeten zijn, kan eventueel aan je cache liggen.
Ik heb eerder gehoord dat er soms iets vertraging inzit, wat dan schijnt te helpen is via de zoekfunctie en dat vind je hem wel.

Zojuist ook maar snel een bestelling gedaan hier. Wil namelijk dit jaar een rek gaan maken waarin ik de fuego wil gaan schieten. Hiervoor heb ik er 20 nodig. Dus snel maar de 17 die nog op voorraad zijn snel ingeslagen voor die mooie prijs. Samen met 1 White thunder (was er helaas nog maar 1) en een Moment (heb er nog 1 staan maar wil ze tegelijk gaan schieten voor een mooi rust moment in de show)

Al met al een mooie eerste bestelling. Ik hou de site in de gaten ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan