Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Tjopper, ons hoofdmerk is Wolff hiervan voeren wij Dynasty, Full Loaded, Pyro Bandits en een aantal specials.
Tevens zijn wij afgelopen jaar begonnen met een aantal artikelen van Royal te voeren en zijn voornemens om dat assortiment dit jaar verder uit te breiden.
Ook zullen wij in het najaar met een karton actie komen en staffelkorting actie.

Mocht je vragen hebben stuur me anders even een pm.

het is voor mij nog wat te vroeg om te bestellen. Als ik hier zou willen bestellen dan wil ik alles hier bestellen omdat ik anders wel erg lang moet rijden voor wat vuurwerk. Alleen ik weet niet precies alle collecties die ze voeren en hoe uitgebreid deze zijn.
Wel lekker aanbiedingen, ik zie zo een aantal cakes die ik wel zou willen hebben.
greetzz

Wil even een aanvulling op Patrick doen. Het is in principe mogelijk om alles van deze importeurs(Wolff & Royal Fireworks) te bestellen per karton en alles wat er los gevoerd wordt natuurlijk los. Maar er werkt hier ook een freak(Patrick ook wel een beetje:D), je mag raden wie:p die ook wel bereid is om kartonnen van producten die niet in het assortiment zitten te delen en er komen al meerdere freaks dus ik denk dat we daar dan altijd wel uitkomen!

Laatst bewerkt:
Leuke prijzen. Maar moeten ze echt op de 29ste zo vroeg worden opgehaald? Ik vind vuurwerk leuk, maar ik ga er niet s'nachts mijn bed voor uit ;-)

Beste Marcel, Ik heb ook andere tijden als ophaaltijd gedurende de alle verkoopdagen aangemaakt.
Dus nee het hoeft de 29ste niet zo vroeg.

Top actie! Jammer genoeg is dit net te ver voor mij... De Alcatraz is wel lekker geprijsd, €28 voor zo'n geweldige cake!

Top actie! Jammer genoeg is dit net te ver voor mij... De Alcatraz is wel lekker geprijsd, €28 voor zo'n geweldige cake!

Top actie inderdaad! De vroege tijd schrok mij in eerste instantie nog af maar nu toch alvast de Alcatraz en The Moment besteld :).

Er zijn nog een aantal Las Vegas van Wolff toegevoegd op de site, tegen een mooie prijs ;)

Deze zullen in de loop van de avond beschikbaar komen, op dit moment krijg ik ze nog niet zichtbaar op de site :(

Via de zoekfunctie is hij te vinden, helaas nog niet onder de kop acties

Laatst bewerkt:
Geweldige actie en dat zo vroeg in het jaar.
Dat belooft wat voor dit jaar, ben benieuwd.

Ik heb nog een aantal Red Heats toegevoegt op de website.
Dus grijp die kans ;)

Is er een product op of heb je interesse in een ander product pm of mail me dan even.
Dan kan ik kijken of er wat te regelen valt!

Eerste bestelling van 2014 is een feit:

11x Fuego
3x cruise rockets
2x day dream
2x white thunder
1x silver salute
1x alcatraz

Alvast bedankt voor de service Patrick, snelle reactie op mijn vragen.
Goed bezig!
:bye:

Eerste bestelling van 2014 is een feit:

11x Fuego
3x cruise rockets
2x day dream
2x white thunder
1x silver salute
1x alcatraz

Alvast bedankt voor de service Patrick, snelle reactie op mijn vragen.
Goed bezig!
:bye:

Neem aan dat je de Day Break bedoelt?:D

Verder een mooie lijst, lekker begin van het jaar zo!

Tjonge jonge niet normaal, ik heb nog nooit zo vroeg in het jaar vuurwerk besteld dat belooft zeker wat dit jaar meteen 4 mean machines besteld.
maar de silver salute voor 13,50 :its like christmass allover again.
topwinkel,topservice helemaal blij mee!!!

Ik heb reeds een paar maal de vraag gehad wat als ik nu wat bestel en in het najaar ook gebruik maak van de freak actie, worden de bestellingen dan samengevoegd ?

Wij zullen dan natuurlijk de bestellingen samenvoegen voor je en mocht dan onverhoopt een afhaalblok reeds vol zitten, is dat natuurlijk ook geen probleem en zorgen wij dat je bijbestelling in het zelfde afhaalblok komt als je eerste bestelling.

Ik heb reeds een paar maal de vraag gehad wat als ik nu wat bestel en in het najaar ook gebruik maak van de freak actie, worden de bestellingen dan samengevoegd ?

Wij zullen dan natuurlijk de bestellingen samenvoegen voor je en mocht dan onverhoopt een afhaalblok reeds vol zitten, is dat natuurlijk ook geen probleem en zorgen wij dat je bijbestelling in het zelfde afhaalblok komt als je eerste bestelling.

Missschien ff on topic maar gaan er ook nog pakketten cq boxen in de freakactie? Assortimenten bedoel ik mee zoals de heavy 5 en super 16. Verder on topic tof dat jullie dit doen voor de freaks!!

Dat is toch niet off topic :wink: Het is de topic van onze freak actie, dus is gewoon on topic nar mijn idee :)

In de vroege vogel actie zal dat niet voorkomen, maar in het najaar met de karton/staffel actie kan dat ook daar deel uit maken.
Ik heb alleen beide artikelen nu niet in mijn assortiment, maar wanneer jij een karton nodig zou hebben is dat natuurlijk gewoon te bestellen!

Missschien ff on topic maar gaan er ook nog pakketten cq boxen in de freakactie? Assortimenten bedoel ik mee zoals de heavy 5 en super 16. Verder on topic tof dat jullie dit doen voor de freaks!!

Dat is toch niet off topic :wink: Het is de topic van onze freak actie, dus is gewoon on topic nar mijn idee :)

In de vroege vogel actie zal dat niet voorkomen, maar in het najaar met de karton/staffel actie kan dat ook daar deel uit maken.
Ik heb alleen beide artikelen nu niet in mijn assortiment, maar wanneer jij een karton nodig zou hebben is dat natuurlijk gewoon te bestellen!

Ok het is natuurlijk de freakactie topic!!! Dank voor je uitleg, ik heb genoeg info zo. Succes..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan