Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook voor de Wasp heb ik nu zo goed als genoeg animo, dus deze ga ik bestellen.
Iedereen die een aanvraag heeft gedaan ontvangt vandaag van mij een pm of email!

Tevens kreeg ik de vraag of er animo was om een graceful te delen, er zitten er 12 in een karton.
Heb je interesse stuur mij even een pm!

jammer dat er in limburg niemand op het idee komt om in begin van het jaar met zulke acties te komen.
in bijna alle delen van het land is wel een shop die begin in het jaar al stunt met vuurwerk.
helaas blijven we in limburg achter wat dit betreft.

jongens, nog maar 28 duro's
Dus als je ze nog voor goedkope prijs mee wilt hebben moet je het nu doen;-)
Praat ff in mijn eigen voordeel want ik heb er 8 besteld, maar moet wel voldoende afname zijn;-)
greetzz

jongens, nog maar 28 duro's
Dus als je ze nog voor goedkope prijs mee wilt hebben moet je het nu doen;-)
Praat ff in mijn eigen voordeel want ik heb er 8 besteld, maar moet wel voldoende afname zijn;-)
greetzz

Dan bestel je de resterende duro's toch ook :p

hehe,
Het geld groeit me niet op de rug. Wou dat het wel zo was, want dan kocht ik ze gelijk.
Wil komend jaar beetje gaan steppen en duro's passen er goed in.
greetzz

Er is weer wat vraag naar Duro's bijgekomen, ik heb er nu nog ongeveer 20 nodig om een karton af te nemen.
Heb je interesse laat het me even weten!

We zijn afgelopen maandag bij Wolff op bezoek geweest en we hebben meteen alle bestelde artikelen zoals Stars over Paris (2013 versie), Wasp, Concerto Rosso, Alcatraz etc meegenomen.
Dus alles ligt hier in de bunker!

Hmmm vreemd, ik zie hem bij mij in mijn systeem wel staan, maar idd op de site niet.
Daar moet ik ff induiken net als waarom Maxxtreme box 1 dubbel wordt afgebeeld.

Vreemd, alles staat goed in mijn systeem maar hij staat er niet bij op alfabetische volgorde, maar weer wel als je het assortiment op prijs selecteert.
Morgen nog maar ff induiken.

Ik wil nog even de duro onder de aandacht brengen ook, heb voor nu ongeveer aanvraag voor 40 stuks, dus heb er nog een stuk of 20 nodig om een karton te bestellen en te verdelen onder de liefhebbers.

Mocht je interesse hebben, stuur me dan ff een pm.

Vreemd, alles staat goed in mijn systeem maar hij staat er niet bij op alfabetische volgorde, maar weer wel als je het assortiment op prijs selecteert.
Morgen nog maar ff induiken.

Ik wil nog even de duro onder de aandacht brengen ook, heb voor nu ongeveer aanvraag voor 40 stuks, dus heb er nog een stuk of 20 nodig om een karton te bestellen en te verdelen onder de liefhebbers.

Mocht je interesse hebben, stuur me dan ff een pm.

De duro's kosten overigens €3.95 per stuk !

Zo... kon de verleiding niet weerstaan en heb nu in totaal 20 duro's besteld. Heb zin om te gaan steppen. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.
greetzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan