Pyroboy26
VWC lid
welnee goed excuus om meer te bestellen.Zou inderdaad fijn zijn als 't minimale order bedrag na beneden kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
welnee goed excuus om meer te bestellen.Zou inderdaad fijn zijn als 't minimale order bedrag na beneden kan.
Ja. Al je bestellingen worden samengevoegd naar je eerste afhaaldatum.Ik zag dat je alleen nog de 31e kan afhalen als je besteld. Als je al meerdere bestellingen hebt op de 30e, kan je dan de bestelling van 31e ook op de 30e afhalen? Wil nog wat bij bestellen namelijk
Hoelang bestel je al bij ons ?Ik begrijp de vraag wel, ik zat zo eens de regels te lezen en dan zie je regel 3 die verwarring geeft.
Bekijk bijlage 1813813
Whaaaa heerlijk dit!! Hopen op een mooi prijsje voor de bruuuutGoedenavond members/freaks
Zoals jullie allemaal gezien hebben, is onze nieuwe fluitcake VALK HOWLING al toegevoegd aan onze vpd webshop.
Bekijk bijlage 1813827
MAAR bij deze kan ik jullie melden dat vanaf morgen ook onze nieuwe knalcake BRUUTTT aan de webshop toegevoegd zal gaan worden .
Bekijk bijlage 1813828
Houd hiervoor dus morgen onze webshop in de gaten .
Ook hebben wij een nieuwe box aan de webshop toegevoegd, en wel decrackle King.
Een woeste 100sh box.
Bekijk bijlage 1813830
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenavond members/freaks
Zoals jullie allemaal gezien hebben, is onze nieuwe fluitcake VALK HOWLING al toegevoegd aan onze vpd webshop.
Bekijk bijlage 1813827
MAAR bij deze kan ik jullie melden dat vanaf morgen ook onze nieuwe knalcake BRUUTTT aan de webshop toegevoegd zal gaan worden .
Bekijk bijlage 1813828
Houd hiervoor dus morgen onze webshop in de gaten .
Ook hebben wij een nieuwe box aan de webshop toegevoegd, en wel decrackle King.
Een woeste 100sh box.
Bekijk bijlage 1813830
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Dat hoop ik ook, filmpje ziet er goed uitBen benieuwd naar het kruitgewicht van de bruuttt, is het niet gewoon een omlabeling van de mooie terremoto? Die zijn ook 50 shots
Hoop dat ze leuk geprijsd zijn (per karton natuurlijk)
Ik ook man! Filmpje is top vind ik hopelijk in echt ookBenieuwd wat de Bruuttt per karton gaat kosten.
Blijft altijd afwachten. Helaas al budget er doorheen..Maar mocht 't een mooi prijsje krijgen wie weet ga ik overslag als laatste aankoop!Ik ook man! Filmpje is top vind ik hopelijk in echt ook
Ik zeg dat ik de vraag wel begrijp die anderen hebben, ik bestel al jaaaaren bij jullie voor mij is het duidelijk.Hoelang bestel je al bij ons ?
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
even een pagina terug lezen, eerste bestelling is ook afhaal datum, bestellingen worden toegevoegd..Jammer dat de 29e al vol zit voor afhalen, anders had ik zeker wat besteld. Die Whistling rainbow is ook een toppertje
Eerste bestelling. Precies iets wat ik dus niet meer op de 29e kan doen.even een pagina terug lezen, eerste bestelling is ook afhaal datum, bestellingen worden toegevoegd..
Mijn budget was er in januari al doorheen... Maarja laatste jaar en geen ruggengraat dus "ach bestel mar bestel mar bestel mar"..Blijft altijd afwachten. Helaas al budget er doorheen..Maar mocht 't een mooi prijsje krijgen wie weet ga ik overslag als laatste aankoop!