[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

vraagje hoor geen kritiek maar gewoon een vraag, wat is de reden dat ik de bruut bij jullie zou bestellen en niet gewoon de teremoto half uurtje bij jullie vandaan. 6 stuks voor 178 euro iets duurder maar wel bewezen in de straat?

vraagje hoor geen kritiek maar gewoon een vraag, wat is de reden dat ik de bruut bij jullie zou bestellen en niet gewoon de teremoto half uurtje bij jullie vandaan. 6 stuks voor 178 euro iets duurder maar wel bewezen in de straat?
wat je in overweging zou kunnen nemen naast duurder en bewezen. Terremoto heeft nog een crackling mine. Persoonlijk vind ik dat enorm storend bij een salute cake. In mijn ogen flink afbreuk aan de knal maar dat is persoonlijk.

Goedemiddag

Denk dat dit meer persoons gebonden is, de één zou voor een terramoto gaan, een ander heeft geen zin in gezeik bij de grens en gaat voor een Nederlandse salutecake.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan