PyroHengelo
VWC lid
Mijn ruggengraat vindt het niet fijn dat ik een bestelling heb geplaatst. Nu is de drempel te laag om het daarbij te houden met die aantrekkelijke prijzen en grote keuze aan mooie compounds, cakes en karton aanbiedingen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke Sensation raad jij aan Jan?Komen de sensation 2 + 4 nog terug?
Ik heb zelf de 1,2,4,5 de 3 vind ik de minst mooie. Zelf vind ik 2 en 4 heel gaaf. 5 is goud en ook mooi maar niet teveel goud in je collectie heWelke Sensation raad jij aan Jan?
Ze zijn in principe allemaal goed, het ligt er een beetje aan wat je zoekt. 2 x goudbakken, 2 x rambakken en 1 x red maroon.Welke Sensation raad jij aan Jan?
Thanks voor de uitgebreide toelichting !Ze zijn in principe allemaal goed, het ligt er een beetje aan wat je zoekt. 2 x goudbakken, 2 x rambakken en 1 x red maroon.
1. Heel mooi compoundje. Wel gevoelig voor wind, dan is hij direct een klap minder. Maar goud met gekleurde tips, prima ding!
2. Rambak, gaat maar door en ook met wind een heerlijke chaos. Knalt heel snel leeg!
3. Vind ik persoonlijk de minste. Red maroon is het volgens mij, kan mij niet echt pakken.
4. Ook een dikke rambak met mooie kleuren. Schiet wat rustiger dan 2.
5. Sierlijk goud, hangt mooi. Erg gevoelig voor wind, doet direct afbreuk. Zonder wind is het echt waar voor je geld.
Tjah, waar hou je van.. Ik vind de 4 gewoon wel mooi, die kleuren erin en zoek wat krakelbakjes die niet gevoelig zijn voor wind. De bedoeling is om een combi te maken van S4, dan door naar S2 en eindigen met Royal Match. Dan heb je volgens mij een heerlijke afsluiter!
Oftewel. Pak ze allemaalThanks voor de uitgebreide toelichting !
Die kans is zeker aanwezigOftewel. Pak ze allemaal![]()
Moeten ze er wel zijnOftewel. Pak ze allemaal![]()
Gelukkig allemaal binnen behalve de 3Wat ik hoorde in de wandelgangen is dat bijna alles op is bij rubro van deze serie. Of er een nieuwe 2025 versie komt is de vraag natuurlijk
Misschien hebben de winkels nog voorraad achter de hand![]()
Heb jij toevallig informatie over hoe ze zitten qua voorraad met de Transbomber?Wat ik hoorde in de wandelgangen is dat bijna alles op is bij rubro van deze serie. Of er een nieuwe 2025 versie komt is de vraag natuurlijk
Misschien hebben de winkels nog voorraad achter de hand![]()
Nee helaas was alleen met betrekking tot de sensation serieHeb jij toevallig informatie over hoe ze zitten qua voorraad met de Transbomber?
Dank! Ben benieuwd of ze dan nog bij per doos erbij gaan komen.Nee helaas was alleen met betrekking tot de sensation serie
Ze staan gewoon op voorraad bij hun op de site?Dank! Ben benieuwd of ze dan nog bij per doos erbij gaan komen.
2, 4 en 5 nietZe staan gewoon op voorraad bij hun op de site?
Ik doelde meer op de Sensation boxenZe staan gewoon op voorraad bij hun op de site?
Had eindelijk de knoop doorgehakt om de 5 te bestellen, maar helaas weer achter het net gevist. Hoop dat ze nog op voorraad komen. Iemand enig idee?Ik doelde meer op de Sensation boxen