bruijntjeluc
VWC lid
Word aan gewerkt!Had eindelijk de knoop doorgehakt om de 5 te bestellen, maar helaas weer achter het net gevist. Hoop dat ze nog op voorraad komen. Iemand enig idee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Word aan gewerkt!Had eindelijk de knoop doorgehakt om de 5 te bestellen, maar helaas weer achter het net gevist. Hoop dat ze nog op voorraad komen. Iemand enig idee?
Als ze niet komen moet je de forza box 6 kopen van hello fireworks. Ook zelfde gouden box en ook 25MM. Op ve freak sites te koopHad eindelijk de knoop doorgehakt om de 5 te bestellen, maar helaas weer achter het net gevist. Hoop dat ze nog op voorraad komen. Iemand enig idee?
Jammer dat het geluid vervormd is, sensation 3 heeft leuke salutes er tussen
Hallo,Bij een van de setjes staat het volgende;
De Bunga 5-19 is een kwaliteits pakket met 5 cakes van 20 schots.
Is dit hetzelfde setje als de Pyro 5 en de Bunga 5? En is het nu 19 of 20 shots?
Dank Twannes, maar dat was de vraag niet. BombXL heb ik al in bestelling en de Pyro 5 en Bunga 19 zijn een 1op1 omlabeling. Zijn dus niet ongeveer hetzelfde maar zijn hetzelfde..Hallo,
Ik zou dan eerder voor de bomb 25x5 XL gaan. Scheelt maar 7-8 euro en die knappen laag en erg goed.
Bunga 5x19 kun je vergelijken met pyro 5 inderdaad, ongeveer hetzelfde dus zou ze niet beiden kopen ( of voor de prijs ook wel)
Dat antwoord is nee. Hij heeft daadwerkelijk 20 schoten. Heb die afgelopen jaar gehad samen met de bomb 25x5Dank Twannes, maar dat was de vraag niet. BombXL heb ik al in bestelling en de Pyro 5 en Bunga 19 zijn een 1op1 omlabeling. Zijn dus niet ongeveer hetzelfde maar zijn hetzelfde..
Blijft de vraag over of die andere set bij VWPD een 19 shots of een 20 shots cake is en of het ook een directe omlabeling is van de Bunga/Pyro set..
Nee, die bedoel ik idd.. Is deze set een beetje vergelijkbaar met de Pyro 5 / Bunga set?De OUDE Bunga variant (die ook in omloop was) had wel 19 schoten. Die hebben zelfs nog super 9-19 geheten. Toen waren er verschillende sets qua aantal cakes en effecten.
Daar komt die tekst in de omschrijving bij VWPD ook vandaan. Of doel jij op een andere set @JanFireman ?
Vind ik van wel! Zou of pyro 5 halen of die andere... lijken wel op elkaar qua burst en effectNee, die bedoel ik idd.. Is deze set een beetje vergelijkbaar met de Pyro 5 / Bunga set?
EXACT dezelfde set. En ze zijn 19 schots.@subarufreak, kunnen jullie uitsluitsel geven? Is dit setje hetzelfde als de Bunga 5 / Pyro 5?
VALK BUNGA SUPER 5-19 XL (PAKKET)
Hoor het graag![]()
Graag een foto van alle losse cakes en van een kartonEXACT dezelfde set. En ze zijn 19 schots.
Hoeveel foto’s van losse cakes of kartonnen wil je hebben? Dan maak ik die voor je
De kleinere vierkante waren 16 schots.
De 6 hoekige zijn 19 schots.
De Bomb waren toen 19 schots ipv 25 schots.
Deel maar hier, leukGraag een foto van alle losse cakes en van een kartonalvast dank!