Detective
VWC lid
Heel goed, dat mag inderdaad niet.Mag dan oude voorraad in kooi ook niet worden uitgeleverd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel goed, dat mag inderdaad niet.Mag dan oude voorraad in kooi ook niet worden uitgeleverd?
Wij wachten eerst even de reactie van de importeur af. Vanuit daar gaan we verder kijken, vandaar dat we nog heel even om jullie geduld vragen.Mag dan oude voorraad in kooi ook niet worden uitgeleverd?

5 halen 1 betalen klinkt wel als ene goeie actieDruk weekendje gehad heren, ga hem proberen zo nog even online te zetten en anders morgen!![]()
Bezorging en wat nog meer?Omdat het gisteren niet gelukt is, komen wij vanavond met een 2e extra deal erbij als goedmakertje.
Hallo allen, even off-topic betreft dit blog, maar ik heb een bestelling gedaan, al enige tijd geleden. 29/12 als afhaaldag geselecteerd, maar geen tijdsblok kunnen aanvinken. Hoe hebben jullie dit? Of kun je bij hen gewoon binnenwandelen wanneer ik denk dat ik het wil ophalen? Dat lijkt mij toch niet?
Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven? Heb al meerdere malen contact gezocht, maar ik krijg geen gehoor![]()
prima geregeld en opgepakt!Ga dit even gelijk voor je uitzoeken, kun je mij even privé je gegevens mailen. Dan gaan we dit gelijk even regelen voor je.