[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkland Winterswijk

Nieuws betreft de Caïro Crackling:

De mensen die deze cake hebben besteld, krijgen hem gewoon uitgeleverd. Wel hebben de Caïro Crackling offline gehaald, omdat we niet meer kunnen krijgen.

Op zoek naar Crackling? Wij hebben de omlabeling van de King Crackling online staan en bij de compounds hebben we de Tarantula en binnenkort de Caracas (4x Caïro als compound) online staan.

Hallo allen, even off-topic betreft dit blog, maar ik heb een bestelling gedaan, al enige tijd geleden. 29/12 als afhaaldag geselecteerd, maar geen tijdsblok kunnen aanvinken. Hoe hebben jullie dit? Of kun je bij hen gewoon binnenwandelen wanneer ik denk dat ik het wil ophalen? Dat lijkt mij toch niet?

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven? Heb al meerdere malen contact gezocht, maar ik krijg geen gehoor 🙈

Bijlagen

• IMG_3300.jpeg
    IMG_3300.jpeg
    30,1 KB · Weergaven: 28
Hallo allen, even off-topic betreft dit blog, maar ik heb een bestelling gedaan, al enige tijd geleden. 29/12 als afhaaldag geselecteerd, maar geen tijdsblok kunnen aanvinken. Hoe hebben jullie dit? Of kun je bij hen gewoon binnenwandelen wanneer ik denk dat ik het wil ophalen? Dat lijkt mij toch niet?

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven? Heb al meerdere malen contact gezocht, maar ik krijg geen gehoor 🙈

Ga dit even gelijk voor je uitzoeken, kun je mij even privé je gegevens mailen. Dan gaan we dit gelijk even regelen voor je.

Back
Bovenaan