grensknaller
VWC lid
Veel plezier met de laatste loodjes ik ben helaas te ver weg nu !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Rupsje nooit genoeg haha@Vuurwerkk023 heel erg bedankt voor de last minute ultimate city trip![]()
Het reces loopt nog tot 12 januari, maar meeste Kamerleden gaan maandag weer aan het werk, dus dan zullen de eerste reacties wel verschijnen. Vooral interessant wat de formerende partijen laten horen komende weken. Ik werk zelf in Den Haag op een van de departementen dus zal mijn oren openhouden.Is er eigenlijk een beetje zicht op wanneer er een definitief uitsluitsel is? Want voor wat ik allemaal gelezen heb afgelopen dagen vind ik ze in Den Haag nogal angstvallig stil!
Ik geloof echt niet dat ze het er doorheen krijgen, als ik nu ook weer zag hoeveel de lucht in ging, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de grote kaliber shells die ik hier gezien heb![]()
Het reces loopt nog tot 12 januari, maar meeste Kamerleden gaan maandag weer aan het werk, dus dan zullen de eerste reacties wel verschijnen. Vooral interessant wat de formerende partijen laten horen komende weken. Ik werk zelf in Den Haag op een van de departementen dus zal mijn oren openhouden.
Ogen staan open en oren zijn gespitst, oh ja en mijn normale werk niet vergeten. Opstarten na de kerstvakantie is toch altijd wel extra lastig…Ah ben benieuwd! De formerende partijen gaan hun best doen om het erdoorheen te drukken…. Maar de voorwaarden die gesteld zijn om mee te gaan in verbod zijn verre van haalbaar!
Ik zie je reactie vd week wel voorbij komen![]()
Ogen staan open en oren zijn gespitst, oh ja en mijn normale werk niet vergeten. Opstarten na de kerstvakantie is toch altijd wel extra lastig…
Ja begrijp ik helemaal! Ik heb nog midweekje rome eraan geplakt dus heb nog ff rust![]()
Grensknaller begrijpt het!Twan, maak me nou niet geeeeeak