[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkland Winterswijk

Namens Vuurwerkland Winterswijk willen wij jullie ontzettend erg bedanken voor het vertrouwen in ons team en de producten die wij aanbieden.

Wij hebben onwijs genoten van de succesvolle verkoopdagen en de gezelligheid in de winkel. Het deed ons goed om te zien dat er dit jaar een groot aantal freaks langskwamen vanuit het hele land.

Hoe de komende maanden eruit gaan zien, is voor ons allen nog een raadsel, al is de kans natuurlijk heel groot dat dit de laatste keer was.

Mede freaks, wij wensen jullie een Gelukkig Nieuwjaar!

Knallende groeten,
team Winterswijk

Is er eigenlijk een beetje zicht op wanneer er een definitief uitsluitsel is? Want voor wat ik allemaal gelezen heb afgelopen dagen vind ik ze in Den Haag nogal angstvallig stil!😅
Ik geloof echt niet dat ze het er doorheen krijgen, als ik nu ook weer zag hoeveel de lucht in ging, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de grote kaliber shells die ik hier gezien heb😂

Is er eigenlijk een beetje zicht op wanneer er een definitief uitsluitsel is? Want voor wat ik allemaal gelezen heb afgelopen dagen vind ik ze in Den Haag nogal angstvallig stil!😅
Ik geloof echt niet dat ze het er doorheen krijgen, als ik nu ook weer zag hoeveel de lucht in ging, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de grote kaliber shells die ik hier gezien heb😂
Het reces loopt nog tot 12 januari, maar meeste Kamerleden gaan maandag weer aan het werk, dus dan zullen de eerste reacties wel verschijnen. Vooral interessant wat de formerende partijen laten horen komende weken. Ik werk zelf in Den Haag op een van de departementen dus zal mijn oren openhouden.

Het reces loopt nog tot 12 januari, maar meeste Kamerleden gaan maandag weer aan het werk, dus dan zullen de eerste reacties wel verschijnen. Vooral interessant wat de formerende partijen laten horen komende weken. Ik werk zelf in Den Haag op een van de departementen dus zal mijn oren openhouden.

Ah ben benieuwd! De formerende partijen gaan hun best doen om het erdoorheen te drukken…. Maar de voorwaarden die gesteld zijn om mee te gaan in verbod zijn verre van haalbaar!
Ik zie je reactie vd week wel voorbij komen👌🏻

Ah ben benieuwd! De formerende partijen gaan hun best doen om het erdoorheen te drukken…. Maar de voorwaarden die gesteld zijn om mee te gaan in verbod zijn verre van haalbaar!
Ik zie je reactie vd week wel voorbij komen👌🏻
Ogen staan open en oren zijn gespitst, oh ja en mijn normale werk niet vergeten. Opstarten na de kerstvakantie is toch altijd wel extra lastig…

Back
Bovenaan