[Freakactie 2025] Vuurwerkexpert: 20% korting!!

Bij De Toverbal werkt ook alles weer, daar kun je nu ook weer niet-assortiment artikelen met de extra korting van onze Freakactie bestellen!

TECHNISCHE UPDATE
Er is de afgelopen dagen hard gewerkt en zoals eerder aangegeven bleek het een nogal hardnekkig probleem. We zijn blij nu te kunnen melden dat we samen met onze technische partner het op hebben kunnen lossen en alles nu naar behoren werkt!!

Je kunt nu dus bij alle Vuurwerkexpert-winkels weer bestellen mét extra korting van onze Freakactie, ook op Vuurwerkexpert-artikelen buiten het standaard assortiment als een winkel die in zijn Vuurwerkexpert-webshop heeft staan.

Wel kan het nog steeds zo zijn dat enkele winkels hun voorraadbeheer nog op orde moeten brengen en bepaalde artikelen daarom op "Uitverkocht" staan. We hebben deze winkels vandaag allemaal nogmaals benaderd met de vraag dit z.s.m. regelen zodat jullie ook daar eventueel kunnen bestellen.

Helaas doen er nog steeds een paar winkels niet mee. Die zijn simpelweg te herkennen aan het niet werken van de kortingscode. Als je hebt voldaan aan de kleine lettertjes, zie Startpost, dan gaat bij winkels die meedoen de korting eraf en klopt het af te rekenen bedrag.

Veel shopplezier!!

Had ik ook bij Jos Lock. Op de laptop 85 artikelen en op de telefoon 108
Bij Kesler heb ik dat ook. Op mijn telefoon zag ik wat interessante producten voorbij komen waaronder de Crosette Switch. Dus dacht ik die ga ik nog ff mee pakken. Maar helaas op mijn PC waren de producten niet te vinden.:shy:????

Ook wel raar:
111 artikelen

80 artikelen
Had ik ook bij Jos Lock. Op de laptop 85 artikelen en op de telefoon 108
Bij Kesler heb ik dat ook. Op mijn telefoon zag ik wat interessante producten voorbij komen waaronder de Crosette Switch. Dus dacht ik die ga ik nog ff mee pakken. Maar helaas op mijn PC waren de producten niet te vinden.:shy:????
Bedankt voor jullie opmerkingen.

Dat heeft ermee te maken dat sommige winkeliers in de afgelopen jaren zelf artikelen aan hun webshop hebben toegevoegd. Technisch verhaal maar als je dat doet dan dient een artikel ook categorieën mee te krijgen zodat deze bijv. op de juiste plek in de webshop getoond worden en er ook korting vanaf gaat als dat de bedoeling is. Bij diverse winkeliers is dat niet gebeurd.

De Mobile view, die voor jouw telefoon of tablet, is een andere dan die op een laptop of pc, gevoed door een andere categorie. De artikelen die je teveel ziet kun je als het goed is ook niet bestellen, alleen als de winkel er nog voorraad van heeft ingevoerd in het bijbehorende voorraadsysteem. Vaak zijn het namelijk ook artikelen die al jaren uit het assortiment zijn.

Iemand suggereerde om ze gewoon te bestellen. Dat kun je doen, maar de kans is aanwezig dat die winkelier die artikelen niet eens heeft. Alleen de winkelier kan de vraag beantwoorden of de bewuste artikelen nog op voorraad zijn.

Ook maar even een dikke shoutout naar Broekhoff/Magnum! Ten eerste voor het uberhaupt voeren van deze actie en dat al jarenlang en, naar mijn weten, de enige importeur die dit voor ons mogelijk maakt (ook dank aan VWC uiteraard!). Als tweede de snelle service wanneer er iets niet helemaal lekker ging. Zelf gisteren per PB even contact gehad met @Broekie (dacht eerst dat een aantal producten uitgesloten waren van acties tot ik hier in het topic las dat dat naw niet het geval was, top!) over een winkel waar het nog niet goed stond en diezelfde dag was alles gefixt. :thumbup:

En als laatste, ook met het oog op de evt. toekomst (gaan we niet over lullen, we houden het vrolijk), even een algemene lofzang voor jullie als importeur. Groot geworden met (JN)Schuurmans en Broekhoff en dat werd helemaal leuk toen midden jaren 90(?) de 200 grams regeling in werking kwam en we echte multishot cakes konden kopen ipv de bekende (zwerm-)potten en wat Satellite Killers als 'groot' spul (ook mooi hoor!). De welbekende Diamond Collection en de Crown Collection waren geweldig; begonnen met cakejes als SilverBlast en Blinking Sky(6schots!) en iets later de Silver Fish (man wat was ik daar trots op!) tot de latere jaren in de 500 grams (2 Pack Extreme -> ik heb nog een setje staan!) en nog latere compoundjaren, zeker in combi met zustermerk Magnum. En de toegankelijkheid met demos's waar iedereen welkom was, de regelmatige bezoeken van oa Wim en Arjan bij Marcel moet ook zeker even genoemd/geroemd worden; aan alles is te merken dat jullie echte liefhebbers zijn/blijven! :applause:

We gaan vanavond nog eens goed nadenken en morgen een leuke bestelling plaatsen!

Ook maar even een dikke shoutout naar Broekhoff/Magnum! Ten eerste voor het uberhaupt voeren van deze actie en dat al jarenlang en, naar mijn weten, de enige importeur die dit voor ons mogelijk maakt (ook dank aan VWC uiteraard!). Als tweede de snelle service wanneer er iets niet helemaal lekker ging. Zelf gisteren per PB even contact gehad met @Broekie (dacht eerst dat een aantal producten uitgesloten waren van acties tot ik hier in het topic las dat dat naw niet het geval was, top!) over een winkel waar het nog niet goed stond en diezelfde dag was alles gefixt. :thumbup:

En als laatste, ook met het oog op de evt. toekomst (gaan we niet over lullen, we houden het vrolijk), even een algemene lofzang voor jullie als importeur. Groot geworden met (JN)Schuurmans en Broekhoff en dat werd helemaal leuk toen midden jaren 90(?) de 200 grams regeling in werking kwam en we echte multishot cakes konden kopen ipv de bekende (zwerm-)potten en wat Satellite Killers als 'groot' spul (ook mooi hoor!). De welbekende Diamond Collection en de Crown Collection waren geweldig; begonnen met cakejes als SilverBlast en Blinking Sky(6schots!) en iets later de Silver Fish (man wat was ik daar trots op!) tot de latere jaren in de 500 grams (2 Pack Extreme -> ik heb nog een setje staan!) en nog latere compoundjaren, zeker in combi met zustermerk Magnum. En de toegankelijkheid met demos's waar iedereen welkom was, de regelmatige bezoeken van oa Wim en Arjan bij Marcel moet ook zeker even genoemd/geroemd worden; aan alles is te merken dat jullie echte liefhebbers zijn/blijven! :applause:

We gaan vanavond nog eens goed nadenken en morgen een leuke bestelling plaatsen!
Bedankt voor jouw prachtige woorden! Heerlijk die nostalgische herinneringen!

We zijn tijdens de actie inderdaad best tegen wat hobbels aangelopen. Vaak hebben we ze samen met onze technische partner rap kunnen fixen. Maar je zult begrijpen dat ondanks al het harde werk wij er samen met onze Winkeliers en technisch partner ook van balen dat het niet gelopen is zoals we graag zouden willen. En dus hebben wij ook al na zitten denken over een eventueel vervolg. Voor nu laten we de actie vanavond wel gewoon aflopen, maar de kans is redelijk groot dat we binnenkort nog wat extra's gaan doen. Daar komen we de komende dagen zeker nog even op terug.

VWE GRAAIWEEK FREAKACTIE ALARM!!

Je hebt nog tot vanavond middernacht om te scoren met onze VWE GRAAIWEEK Freakactie!!

Voor meer info ga je naar de startpost.

Snelsnelsnel!!

Back
Bovenaan