[Freakactie 2025] Vuurwerkexpert: 20% korting!!

Zo, op de valreep besteld. Helaas had de winkel niets van de nieuwe spullen bestelbaar staan. Wie weet met een tweede actie ;)

Kon ook via deze actie niks vinden dat aan de wensen voldoet, sommige deden niet mee en overige zaken zijn eigenlijk te ver. ook de actieprijzen spraken me niet aan en waren of elders goedkoper of niet de moeite waard om nog een jaar te nemen voor meer centen.
het was me een genoegen de afgelopen jaren.

nogmaals dank daarvoor, en veel mensen zullen ongetwijfeld wel geslaagd zijn met mooie producten.

GRAAIWEEK Freakactie afgelopen
En daarmee was dat het dan, deze GRAAIWEEK Freakactie zit er helaas alweer op.

Bedankt voor al jullie leuke en enthousiaste reacties, erg gaaf om te zien en te horen!

We zijn tijdens de actie best tegen wat hobbels aangelopen. Vaak hebben we ze samen met onze technische partner rap kunnen fixen. Maar jullie zullen begrijpen dat ondanks al het harde werk wij er samen met onze Winkeliers en technisch partner van balen dat het niet gelopen is zoals we graag zouden willen. En dus hebben wij al na zitten denken over een eventueel vervolg. De kans is redelijk groot dat we binnenkort nog wat extra's gaan doen. Daar komen we binnenkort zeker nog even op terug.

Ook wij maken gebruik van Trustpilot en wij zouden het zeer waarderen als je, ondanks de wat minder vlotte start, een review zou willen plaatsen over ons vuurwerk en/of onze website. Dat kan hier: https://nl.trustpilot.com/review/vuurwerkexpert.nl

De afgelopen tijd waren we hier vaak aanwezig, vanaf nu zullen we dat weer wat af (moeten) bouwen. Heb je vragen stel ze dan gerust in het "Vragen aan..."-topic of in de artikel-topics en dan zal de CREW de vragen aan ons voorleggen.

Veel plezier met jouw bestelde vuurwerk!!

Ik heb het gisteren nog geprobeerd, maar liep bij de winkels omgeving Rotterdam toch nog tegen dezelfde problemen. Wel stonden er bij sommige nu wel artikelen op voorraad. Helaas geen gebruik van kunnen maken dus. :shy:

Back
Bovenaan